Reply on: Sarko #1823:
Nahrádzať kĺbové autobusy iste je treba, ale preboha nie 15 m!I.
O 15:40 sme došli s minútovým meškaním na zastávku SOU dopravné, do vozidla pristupuje ďalší tucet ľudí. Na konečnej OC Optima zastavujeme o 15:45, avšak o 15:47 má odtiaľ odchod spoj linky č. R2z. O chvíľu aj prišla T6 #604, ktorá musela chvíľu počkať, kým prejde 508 cez úvrať. Na zastávke stojí a vrátane mňa nastupuje presne 40 ľudí. Pomer študentov ku zákazníkom Optimy je 1:3. Keď po zavretí dverí o 15:46 prešiel do predného článku, niektorí na mňa nedôverčivo zahľadeli. Pochopil som, že ide zrejme o čiernych pasažierov.
Sarko
Ja uniformu revízorov v Prahe schvaľujem všetkými desiatimi! Dnes chodia po svete kadejakí špekulanti. Aj falošní revízori. Úplne perfektne to majú zvládnuté v maďarskom Miškolci. Revízori tam chodia nielen v uniformách, ale pred nastúpením do vozidla, ktoré kontrolujú si musia nasadiť červenú pásku. K cestujúcim sa správajú maximálne ohľaduplne, pozdravia sa, poprosia o cestovný doklad, poďakujú a usmejú sa. Proste na úrovni. Tí naši revízori len behajú po vozidle ako splašené srnky, kričia po cestujúcich (ako na mňa dnes revízorka, že kam idem, keď som prechádzal cez KT-čko, lebo si myslela, že jej krátko po zastavení ujdem a nakoniec ma aj tak nekontrolovala), vyjadrujú sa nekultivovane a o niekoľkých košických revízoroch bezpečne viem, že sú kriminálnici a okrádajú dokonca aj cestujúcich! Takisto nechápem, ako môže robiť revízora žena (i keď hociktorá košická revízorka je schopná zbiť aj priemerného chlapa), čo je oveľa náročnejšie povolanie, ako napr. funcia vodiča A/T busu. Skôr než sa rozčúlim, si len povzdychnem, na Slovensku je to, žiaľ, tak...