V Kosiciach bude zo zaciatku stacit drahove kriterium, lebo sledovanie cez GPS, to este bude na dispecing velmo zlozite. Inac palubak je prepojeny s tachografom, standardne v autobusoch a trolejbusoch.
PS: ten snimac a cela technologia z GPS je finnacna polozka, ktora sa dokupit casom
tých XXX minút nebolo myslených ako trojciferné číslo, ale ako nastaviteľný časový údaj [to preto, lebo ak navrhujeme takýto systém, nenavrhuje sa pre jedného užívateľa - napr. DPMK, preto voliteľný, a rovnako do budúcnosti sa môže tento interval rôzne zväčšovať alebo zmenšovať na základe nastavení samotného zákazníka bez nutnosti servisného zásahu dodávateľa.... no nie?] ?
tak tak, to je celkom spravne..... uz je ovsem na zostavovateloch linkovych vwedeni a cp,aby nemeskali vozidla skoro nikdy, resp, nechodili skorej..... niekedy su totiz trasy z bodu a do bodu zbytocne casovo narocne, aj keby nemuseli byt,lebo vozidlo ich spravi za kratsie.....tych xxx minut kludne mozu byt dve ?. takze kombinaciou preferencie na krizovatkach a a skratenim trvania jazdy by sa vela pomohlo dopr. systemu...
pri dráhovom kritériu musíš prepájať palubák s tachografom, a dráhové kritérium ti nepokryje obchádzky a vybočenie z trasy [iba kilometricky naviac, ale nedozvieš sa, kadiaľ išiel]...
Blava má inštalovaný starší typ systému... v súčasnosti takou ukážkou nového systému bude po novom roku spustenie Dopravného Podniku Hradec Králové... mimochodom, tam sú všade transparetny BUSE...
ja osobne snívam o aplikácii inteligentných dopravných systémov v MHD u nás. Jedným z nich je tebou spomínaná preferencia, ale ja chcem, aby išlo o závislú [alebo AKTÍVNU] preferenciu, čiže vozidlo MHD by pri vjazde do križovatky poslalo križovatke signál na preferenciu s kódom smeru, odkiaľ prichádza, ale tento signál by sa vysielal iba v prípade, ak by bolo meškanie vozidla väčšie ako XXX min.... ?
áno, jednoznačne...
len k bodom stručne:
a, áno
b, áno
c, áno [vodič zadáva iba číslo služby pri prihlásení]
d, jednoznačne [cez GPS]
e, áno
f, určite
g, záznam pohybu podľa GPS [čiže aj nákup v HYERNOVE] ? to blokovanie nie po zavretí dverí [iba ak by bol dverný snímač, ktorý by mal asi iba túto funkciu, lebo hlásenie riadi GPS] ale po odchode zo zastávky
? pozvem ťa do ČR ku môjmu zákazníkovi, keď sa tam rozbehne MHD na EMteste... všetko záleží od toho, kto si systém objedná [zostava systému] a ako ho vie používať [výstup ku cestujúcemu]....
toš to viem, ale nebolo to iba BUSE. Osobne sa poznám s p. Schmitzerom, ktorý riadi tento systém a v Prahe na konferencii som mal možnosť vidieť aj výstupy z tohto systému. Nutné povedať, že BUSE dodalo hlavný systém, ale napr. hlásiče upravovala iná firma...
takže tá miska váh sa preklopuje na stranu, že niekto v dpmk konal vo výberovom konaní netransparentne.a dosť. no som zvedavý, čo bude, ked ten mtest začne odchádzať, snad sa to ale nestane. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
VLK