Reply on: Papyr #1790:
No DPMK navrhoval OC Optima vybudovanie klasickej dvojkoľajnej otočky, ale vedenie o tom nechcelo ani len počuť. Aj tak si však myslím, ak sa začne L5 postupne riadne zapĺňať, že súčasný stav bude vyhovujúci. Každá koľajová križovatka by rýchlodráhu len zdržiavala a úvraťový systém je nielen zaujímavý, ale aj ojedninelý. Medzi Alejovou a Rozvojovou ul. čoskoro vyrastie ďalšie OC - Corvinius a tu sa chce DP posnažiť tiež aspoň o vybudovanie úvrate. Tak som zvedavý, ako to dopadne.
V PO si už urobte tú preložku žel. trate a môžete si kúpiť dvojsystémové električky, ktoré by premávali po trase Tesco - úvrať Jilemnického - žel. stanica - Prešov-mesto - Dúbrava - Veľký Šariš '-)
Ale sucasne riesenie, teda ciastocne dotovana elektrickova linka je vyborna vec. Len by to chcelo potiahnut jednu kusu kolaj az k OC Optima
S499.1023
Teraz pár príkladov o zneužívaní:
1) Ak špekulatívne pôjdem na internát ale budem chcieť dodržať podmienky prepravy, pôjdem Optima linkou a po vystúpení z linky vstúpim najprv do OD Optima, otočím sa na opätku a odídem, je to špekulácia?
2) Ak idem do OD Optima s dobrým úmyslom nakupovať aole nakoniec si nič nevyberiem, zneužil som Optima linku?
I.