Reply on: TA #17128:
Clanok p.gr. ma uistil v mojom presvedceni. Este sa k nemu vratim samostatne.
Musim ale opakovat moj nazor, ze elka sa do thc nehodi, gr popisal dovody vcelku racionalne. Ale co sa tyka trolejbusu tak to je demagogia podla predpokladaneho scenara.
VED PREBOHA, TAM UZ TROLEJBUS Z VACSEJ CASTI TRASY JE HOTOVY. STACI ZATROLEJOVAT LEN TAHANOVSKU ODBOCKU. Preco potom trolejovali odbocku do Myslavy? Ta ma vacsi vyznam? Predsa najvacsia investicia uz je hotova, myslim paterna linka a ostatne uz budu len pripojky s omnoho mensimi realizacnymi nakladmi . Pripojky na Podhradovu, zel.stanicu, Rastislavovu, Moyzesovu, Watsonovu s pokrac. na kvp. Menej frekventovane konce tras obsluhovat duobusmi. Duobus ,to je docela realne vozidlo dnes uz bezne vyrabane a pouzivane napr. v Plzni, Zline, .... /to pre objasnenie pojmu pre p.gr./
Tie tebou navrhovane busy thc sa daju zatrolejovat.
Pri h-tescu sa PRIAMO PONUKA vystavba tzv. SEVERNEHO TERMINALU vcetne integrovanej zel. dopravy . Naviac je tam zaistena komercna infrastruktura.
eMareq
Za účelom zabezpečenia prípojov na a od zmenených spojov električkovej linky MHD v Košiciach č. R2 sa od soboty 1. 10. 2005 zmenili nasledovné odchody spojov autobusovej linky č. 28:
Pracovné dni:
* odchod od železničnej stanice
z 15.50 hod na 15.45 hod
(teda z Nižnej Myšle
z 16.34 hod na 16.29 hod)
* odchod od železničnej stanice
z 18.40 hod na 18.50 hod
Voľné dni:
* odchod z Nižnej Myšle
z 16.30 hod na 16.25 hod
* odchod od železničnej stanice
z 18.40 hod na 18.50 hod
(podľa DPMK)