Reply on: Záchvat #16946:
A možno by bolo dobré, keby mi niekto poposielal aj nejaké fotky aby bolo z čoho robiť updaty ? Akosi nemám Sarkov archív fotografií a tak nemám z čoho robiť updaty ?
Ak chce niekto poslať fotky, najprv ma kontaktujte mailom na SHORTY423@zoznam.sk
SHORTY
Ad1: Myslím si, že Južnú triedu nie je nutné posilňovať, lebo značnú väčšinu tvorí tranzit cestujúcich na Jazero a tak sa mi zdá L1a8 ako zbytočná ale naopak, cez Alejovú by to bolo vhodné posilnenie. Riešením by bolo vedenie L3 cez Alejovú(navýšenie asi +5min), ktorá by sa dala ideálne skoordinovať s L6 a 9. Nakoľko tie sa stretávajú protismerne na kruhovom objazde a tak \"pichnúť\" medzi nich L3 je absolútne ideálne a vznikol by 10min interval na Alejovej aj Moldavskej
Ad2: Problém L1a8 - výhybky na kruhovom objazde bez el.ovládania, nad čím sa už asi nikto nezamýšľaľ. Od vzniku L5 som žiadal el.mag. výhybku na ŽST a... A to na kruhovom treba 2ks!
Ad3: Terasa - zbytočne do nich hučíme, že na Terase je sedlový(10min) interval väčší ako v špičke(15min) a nikto s tým nič nerobí. Možno keby niektorí bývali na Terase, tak by s tým niečo urobili ale pokiaľ viem, tak tu nebýva nikto \"vysoko\" postavený. Tak isto vyšla snaha MČ-Západ, ktorá chcela vybudovať prístrešky na el. zastávkach, Dp to zmietol zo stola... (ale v poslednom občasníku MČ táto snaha je zahrnutá v pláne na tento rok)
Ad4: Špička - sedlo: Poobedňajšia špička začína dosť neskoro (po 15.tej hod), pritom prvotný nával cestujúcich začína už okolo 13.tej(študenti) a trvá dlho (niekde až do 18.tej) a tak sa stáva, že po 13.tej chodia vozy preplnené a na záver špičky takmer prázdne. Neviem, ako sú na tom iné sídliská, ale na Terase po ôsmej hodine nenastáva útlm. Rozdiel medzi sedlom(doobedňajším) a špičkou nie je takmer žiadny a L5 cez Terasu by značne odľahčila linky č.6,9,34,11,20 (busy z LVIII ku Spol.pavilónu).