Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: cybernetic #16460:
Mam hlavu plnu napadov, ako spasit DPMK, ale ani jeden z tych napadov nie je z mojej hlavy. Je to technologie "kuknem na to, ako to maju inde a ci im to funguje, a ked hej, navrhnem to iste aj pre dalsie mesto."

Nechcem sa spravat ako samaritan. Len som vam chcel naznacit, ze tie problemy, ktore mate vy v KE, inde nemaju, a ze teda chyba bude v Kosicanoch. Neviem, v KTORYCH Kosicanoch, to uz musite vediet vy. Prepisem ti konverzaciu, na ktoru som reagoval, aby si z toho zase nemal nejake pocity ze sa nad teba vyvysujem alebo co. Je to cela debata o sposobe jazdy TR v KE, od zaciatku do konca. Poriadne si vsimni, ako na vecne argumenty Vladimira a mna reagujes demagogiou.

Zachvat #16315: Budu kosicke trolejbusy niekedy jazdit rychlo?
Cybernetic #16318: Dobra otazka. Ak budu jazdit plynulo, budu jazdit rychlejsie.
1018 #16326: Plynulost trolejbusu v KE naozaj nie je nic moc, bolo by to lepsie dostat na uroven, ako v ZA, PO ci Brne.
Vladimir #16353: Doplnim 1018-a, ze kosicky styl jazdy nie je len neprijemny, ale aj drahy. Pomohlo by vam zavedenie meracov.
Cybernetic #16356: 2 taketo merace su skusobne nainstalovane vo vozoch 1019 a 1020, ale aj tak si myslim, ze zainteresovanie vodicov na spotrebe EE sankciami by bolo neobjektivne.
Vladimir #16366: Ked sa da sankcionovat alebo odmenovat vodica podla spotreby EE v inych mestach, tak sa da aj v Kosiciach. Sposob vypoctu je inde povazovany za dost objektivny, takze KE by nemali byt vynimkou.
Cybernetic #16368: A ako konkretne to urobis? Inde je to mozno objektivne, ale mozno iba inde si ziadny vodic nevyziadal prieskum objektivnosti merania, cize aj inde je to mozno neobjektivne, akurat sa nikto neozval.
Vladimir #16383: Prepocitava sa to koeficientom podla dennej teploty, ale blizsie detaily o tom neviem. Zato viem, ze sa tym dosiahnu vyrazne uspory.
VLK #16386: a co koeficient trasy?
Vladimir #16388: v Nitre sa pocita aj obtiaznost trasy, v Presove nie.
S499.1023 #16389: Cybernetic, prave si nam ukazal, ako krasne zelezniciarsky myslis, hladas dovody, preco nie, namiesto sposobov, ako ano.
Zachvat #16390: A kolko je odmena za usetreny liter?
Papyr #16397: Desat korun za liter.
Papyr #16398: Cybernetic, robi sa to takto: nainstalujes merace, zaznamenas spotrebu u kazdeho vozu za cely rok, spriemerujes a mas.
Cybernetic #16399: Papyr, nemame cim to vyhodnocovat. Robil nam to jeden inzinier, ale dobrovolne. Vysledky dostalo vedenie a dva roky s tym nic nerobilo. Vladimir: daj podnet, vypracuj vyhodnocovaci SW a nema problema. Zatial nie su prachy.
Vladimir #16412: A naco by som ja robil vyhodnocovaci SW, ked kazdy podnik okrem Kosic uz nejaky vyhodnocovaci SW ma? Prachy na to urcite mate, ked mate prachy na jazdenie pomerom 1:1, ako napr. na L5 alebo na L33.
Cybernetic #16414: Vladimir, kecalkov je tu dost.
Vladimir #16416: Kecalek? Ja robim v SAD Nitra. Kecam teda do toho, co ovladam. Ak sa vam nepaci, co pisem, vasa vec, vy s tym mate problemy, nie ja. A ja mam aj ine veci na praci ako sa zaoberat Kosicami, ktore nie su schopne urobit to, co vsetky ostatne DP uz urobili.
Cybernetic #16428: Su tri druhy klamstiev, male, velke a statistika.
Vladimir #16429: Zase si raz nasiel DOVOD PRECO TO NEJDE.
Cybernetic #16433: Nie je zarucena hodnovernost a urcite to niekto napadne.
Papyr #16438: Este ste s meranim ani poriadne nezacali a uz vies, ze bude neobjektivne a nehodnoverne a ze to niekto napadne. Nic nerobite, len vymyslate, preco co nejde urobit.
Cybernetic #16439: Si kratky na specifika DPMK. Nerobis tu, tak nevies. Kecalkov mame dost.
Papyr #16441: Ked mate specifika v tom zmysle, ze ste neschopni urobit jednoduchu vec, ktoru uz okrem vas vsade urobili, tak je to vas biznis, ja za to nemozem. A k tym kecalkom, bolo vam naznacene, ako sa mate uberat. Namiesto toho, aby ste nad tym zauvazovali, nazyvate nas kecalkami a vymyslate dovody preco to nejde.
Cybernetic #16442: Tak sup sup s transparentami pred DPMK, ked si taky mudry.
Papyr #16444: Protestovat nepojdem, preco by som to robil, ked v KE nezijem.
Cybernetic #16460: Nezijes tu, ale kecas do toho a si bars mudry, ty jeden misionar.

MUDREMU STACI NAPOVEDAT, HLUPEHO TREBA KOPNUT.
KOMU NENI SHURY DANO, V APATYCE NEKOUPI.
Reply on: Diggi #16463:
a to najdolezitejsie som zabudol, prisla 3534-ka ?
Reply on: Záchvat #16457:
Lebo ked som bol posledny raz v KE a čakal na Palackého na L19, tak meškala 19 minút ?
Reply on: Záchvat #16457:
Tie nove tarify su uz vsade. Stare papiere davaju aj s plexisklom prec.
Reply on: Záchvat #16448:


☺ potom sa s tými nápadmi rozdelíš,dúfam ☺
Reply on: Papyr #16444:


Ešte raz a pomaly : prečo to píše mne?!
Nežiješ tu,nevyužívaš služby a predsa máš hlavu plnú nápadov ako spasiť DPMK.
Ja tento podnik neriadim-pre tých,ktorí nevedia čítať- a na zlepšenie nie managmentu ,ale techniky prispievam ,riešeniami,ktoré sa už aplikovali do praxe na TD,ale teba to už nemusí zaujímať,keďže to všetko nevyužívaš.

Inak ak sa chceš správať ako samaritán,pomoc potrebujú v Sudáne ,v Kongu.. ako misionár maš nádej....
ZYSKAL= získal, ratinový=pätinovy sorry T9
CONNEX ZYSKAL SAD NITRA Novým vlastníkom spolocnosti Slovenská autobusová doprava (SAD), a.s., Nitra sa stane švédska spoločnosť Connex Transport AB. Na kúpe sa totiž dohodli s majiteľmi spolocnosti KMV Bus, s.r.o., Nitra, ktorá pred tromi rokmi vyhrala privatizačný tender a v súčastnosti vlastní 60% nitrianskeho dopravcu. Cenu nechceli zúčastnené strany až do schválenia transakcie protimonopolným úradom bližšie špecifikovať. Spoločnosť má záujem aj o zvyšných 40% podielu štátu v SAD Nitra. CONNEX chce získať aspoň ratinovy podiel na slovenskom trhu. Connex sa v roku 2002 neúspešne zúčastnil aj na privatizácii SAD Žilina a SAD Košice. (vyňatok, Trend, 11. augusta 2005)
Prečítajte si nové tarify čerstvo ponalepované na kabínkach busov. Su platné od 1.8.2005 a podľa nich ma vodič otvárať predné dvere až po 20-tej hodine... To sa zas niekomu opäť niečo podarilo...?
Re #16456 Diggi: A potom že prečo su KE sama diera... ?
Reply on: Záchvat #16453:
a dalsich 15 minut meskanie si zabudol priratat, ze clovek vystoji na zastavke dieru kym mu pride bus ?
CP L33 cez voľné dni sa mi tu zdá nejaký divný. Od železničnej stanice ide 5 spojov denne, ale od krematória iba 2. A z tých 5-tich idú dva 20 min. po sebe? To je taká blbosť, že to bude istotne len chyba.
Reply on: Diggi #16452:
Keď si na konci vymeníš sekundy za minúty, tak podobný interval máme aj tu...a tiež bez záplav... ?
Reply on: kubik #16451:
Dobre vravis suvisle az mi je to divno ?

Inac dnes som zazil co by som zelal kazdemu cestujucemu MHD a zvlast Kosicanom. V dosledku vyluky Andel - sidliste Repy, boli vsetky linky (4, 7, 9 a 10) odklonene na Smichovske nadrazi. Tym smerom jazdia naviac aj barrandovske 12, 14 a 20 a isty usek aj linka c.6 teda interval v zastavke Andel sa pohyboval okolo 30s az 90s a to nie su ani zaplavy ?
Citelis je sice omladeny,ale stale je to to iste-Citybus s novym predkom a palubnou doskou,moc sa toho nezmenilo.
Reply on: peto5220 #16449:
Trolejbusova výluka je od pondelka 25 júla 2005 do nedele 14 augusta 2005. V pondelok 15 augusta 2005 ráno už sú delené do služieb trolejbusy.
Neviete niekto od kedy nejazdia trolejbusy? Myslim začiatok výluky.
Reply on: Papyr #16445:
Rozdielne ťažšie sa otvára papuľka zamestnancovi, ktorému okrem iného hrozí aj výpoveď... veď dôvod sa vždy nájde...
Sem s tými nápadmi, šup, šup...
Reply on: Záchvat #16427:
Nik ma neopravil: Medzičasom sa to zmenilo na 2sk/liter... Tomu vravím 100%-ný nárast... ?
Reply on: Papyr #16445:
Píše sa ľahko ale ťažšie koná. Daj peniaze a budu tachografy. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.