Neviem s istotou povedat, ci ano, alebo nie. O trolejbusoch viem z prvej ruky, ze sa jednalo o nejaku inu zbernicu, nie IBIS. O nizkopodlaznych elektrickach viem od sefa PKD, ze sa jedna o hlasice nekompatibilne s BUSE. Viac som sa v tom nevrtal, neviem.
Hovoris o pociatocnom probleme, ktory mali RN2-jky a ktory sme vyriesili so SHORTYm - v palubakoch bolo zadane vyhlasovanie zastavok podla drahy a nie otvorenia dveri. Stacilo v nich prehodit jeden udaj a hlasilo sa v pohode. Kym na nich jazdili vsetci vodici, hlasilo sa ako tak. Potom tam nasadili len urcitu skupinu vodicov (R-kari) a zaroven vyslo to nariadenie, takze odvtedy je ticho.
SHORTY:
Samozrejme, vsetko sa da, ved dlho sa vravelo, ze trolejbusy TrM nevedia hlasit, kvoli nejakej inej zbernici v nich zabudovanej. A hla, uz sa to vyriesilo a postupne sa v nich hlasi aj akusticky...
Nodes:
Videl som dnes vo vozovni pobehovat 508 a ja som videl peknu zeleno - bielu kombinaciu farieb
TA:
AK by to hodili k Športovej hale, tak tam musia dat rovnako po 4 prejazdne listy na kazdy smer a bolo by to silene zlozite, takze radsej by som ponechal tu Moyzesku, kde by si v jednom smere pouzil 4 listy a v druhom len 2, lebo v smere na Nám.MM sa ide cez Bačíkovu.
tak nech to potiahnu cez Kuzmányho a nie cez Moyzesovu, čím sa vyhnú kríženiu pri hlavnej pošte ?
------------------------------------------
Re #13952 eMareq : čiže, predpokladám, to sú tie klasické sklenené zastávkové prístrešky s reklamným podsvieteným panelom na boku a neónovým osvetlením
----------------------------------------
Nodes : " Kto chce, hlada moznosti. Kto nechce, hlada dovody. " - celkom pekne a trefne povedané
Kde je napisane, ze usetrene peniaze pojdu na elektricky? na bratislavskej stranke citam, ze postupne vsetky krasnanske T3 dostanu polopantografy. Reko vozidla dostavaju o.i. IGE pohony. O tom mozeme len snivat. Kto chce, hlada moznosti. Kto nechce, hlada dovody. Najprv sa musime naucit sa vediet a chciet sa postarat o to, co mame.
Tak, ako som Ti napisal. Ked nikomu v podniku nevadi, ze im nadalej budu unikat trzby z cestovneho tych ciernych pasazierov, tak mne je jedno. Mam tusenie, ze v najblizsom case poputuje do Korzara moj druhy list. Kedze na ten prvy sa zvysoka vy..., som zvdavy na postoj voci tomuto druhemu.
Pomenovane podla firmy GUVE - francuzska firma, ktora zacala posobit v KE na zaciatku 90-tych rokov, jeden z jej predmetov cinnosti je aj vyroba pristreskov pre MHD. Vedel som aj web. adresu, ale zabudol som.
~> 1018: Ja som rad, ze tie financie pojdu na obnovu vozoveho parku. Hlavne v ED je situacia zalostna.
Hlasenia nasich troch RN2jok - ked 30.4 minuleho roku vybehli definitivne von, tak hlasenie pozostavalo okrem "příští zastávka" aj "Krajský úrad / Rovníková" aj vnútorný panel zobrazoval "Krajský úrad / Rovníková", po príchode na ďalšiu zastavku sa uz ozvalo len "příští zastávka" a bolo ticho ani panel uz nic viac nezobrazil.
~> Vladimir - ved ta L60 je na skusobnu dobu dvoch mesiacov, a pokial bude situacia nadalej taka ako popisoval Sarko (t.j. permanentne jeden cestujuci = vodic :)/ a zbytok nahodni cestujuci, tak 8.7. bude jej posledna jazda.
A ako posledny bod do diskusie pridavam, ze na Jantarovej ulici, zije niekto kto nema rad linku c. 38. Stihol vsade (okrem Senneho trhu) zalepit/zamalovat cestovne poriadky, tak ze nic nevycitate (esteze su tam aj GUVE pristresky).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
1018
Neviem s istotou povedat, ci ano, alebo nie. O trolejbusoch viem z prvej ruky, ze sa jednalo o nejaku inu zbernicu, nie IBIS. O nizkopodlaznych elektrickach viem od sefa PKD, ze sa jedna o hlasice nekompatibilne s BUSE. Viac som sa v tom nevrtal, neviem.