Reply on: Záchvat #13917:
Urcite vies, ze casy, ked sa kupilo 20 az 30 vozidiel rocne, su prec. Len Praha si moze dovolit 50 Angorakov, mozno aj viac, rocne. takze ako vyrobca priebezne inovuje svoje vyrobky, tak nastavaju na autobusoch zmeny. Ale asi si mal na mysli to, preco vyrobca neustale robi zmeny a nevyraba jedno a to iste vozidlo 5 rokov bez zmien. Co sa tyka kapacity, naramne, prenaramne pochybujem, ze do SU 15 sa zmesti 150 cestujucich. Pravda, ked by nechceli vytvorit nejaky rekord.

ked vodic namiesto dolava zahne od Jazera na Namesti osloboditelov doprava = na stanicu ? to su potom fukoty, ake trat NO - ŽST len tak nezaziva... ?
Balky
V poslednom Kosickom veceri bol o tom clanok, kde sa matky chorych deti pozastavili nad presmerovanim L60. Aj ked jazdila viac prazdna, ako preplnena, bola potrebna. Aj ked jazdila 2xdenne, mal som ju moznost vidiet v akcii. Vystupovali z nej deti a ich rodicia ich cakali na zastavke. Myslim si, ze pre ne bola potrebna.
Ale zaujal ma odsek o tom, ze DP ich ubezpecil o zakupeni specialneho klboveho busu, ktory by sa nasadzoval na L27, pretoze prave tato linka najblizsie kopiruje trasu jazero-V.Opatske-tahanovske riadky. Mozno sa dockame aj toho, ze L27 bude koncit pri OC Vazec.Supeeeer
? ?