Reply on: Vladimír #1396:
Ešte raz, objednávková doprava slúži na konktétnu objednávku a konkrétne Optima bus slúži na bezprostredný prívoz/odvoz zákazníkov OC Optima. ŽIADNE DODATOČNÉ NÁROKY Ti nikto neuzná, vrátane DPMK, či samotnej Optimy.
Ešte raz prízvukujem, zo strany študentov ide len a len o špekulácie, mnohí cestujú načierno a poznám mnohých, ktorí o tom aj otvorene hovoria. Tí, čo majú mesačník chodia s L11 a 20 a pešo prechádzajú nielen na autobusovú, ale aj železničnú stanicu. Sám som bol takto nedávno odprevadiť kamoša z Popradu, ktorý má riadne zakúpený mesačník a ísť pešo k Optime považuje minimálne za to isté, ako ísť s L11 alebo 20 a potom ísť rovnaký úsek pešo na žel. stanicu (pričom však L11 a 20 chodí 4x/6x za hod. a Optima iba 2x za hod.!).
Papyr
Inak gratulujem Kosiciam (bez srandy, srdecne gratulujem) k dalsej elektrickovej linke. Ja neviem, co sa to deje, ale zda sa, ze aj v Kosiciach zacina vitazit zdravy rozum
A co sa tyka Optima busu... ja si myslim, ze architekti velkych nakupnych centier (aj ked tie baraky vyzeraju, jak keby ziadneho architekta nikdy nemali) by uz pri stavbe mali pocitat s dopravnou obsluzitelnostou MHD (najblizsia linka/linky, moznost/nemoznost zriadit pri OC novu zastavku okoloiducej linky MHD a tak dalej), pretoze na Slovensku im skutocne polovicu penazi prinesu ti, ktori pocestuju MHD. Keby s tym pocitali dopredu, nemuseli by zriadovat ziadne special busy, ktore by zakaznikov z "prostriedka pola neoraneho" doviezli do civilizacie.