Ešte jedna info:
Po vyše roku prevádzky v Brne, malo dňa 16.12.2003 nehodu KT8D5.R ev.č. 1736, ex Košice #518. Električka čelne narazila do zadného čela trolejbusu 14Tr ev.č. 3231, ktorý sa pravdepodobne uhýnal parkujúcim autám po krajnici cesty a vošiel do dráhy električky.
Foto nájdete na:
http://mestskadoprava.sk/diskusia/viewtopic.php?t=216
Po vyše roku prevádzky v Brne, malo dňa 16.12.2003 nehodu KT8D5.R ev.č. 1736, ex Košice #518. Električka čelne narazila do zadného čela trolejbusu 14Tr ev.č. 3231, ktorý sa pravdepodobne uhýnal parkujúcim autám po krajnici cesty a vošiel do dráhy električky.
Foto nájdete na:
http://mestskadoprava.sk/diskusia/viewtopic.php?t=216
Sarko
Aj tieto tvoje argumenty svedčia o špekulovaní. Čo Ťa ako teoretického obyvateľa intrákov na Jedlíkovej navádza na využívanie Optima busu? 400 m vzdialená zastávka Optima busu? Pol hodinový interval (nepočítam krátkodobé posilnenie)?
Prečo si myslíš, že sú študenti odkázaní na R-linky? Čo zastávky Mikovíniho a Stodolova, ktoré sa nachádzajú v 150-metrovej dostupnosti? Čo linky 11 a 20, ktoré mimo špičky premávajú 4x za hodinu a v špičke 6x za hodinu? Mám problém, ak mám mesačník (a nehovor mi, že študenti chodia na TU a iné školy denno-denne do školy pešo...) prestúpiť na N.O. alebo vystúpiť na Palackého? Prečo by som nešiel domov s ťažkým batohom radšej v čase odchodu L17 na najbližšiu zastávku (i keď za dlhší čas), ako takmer pol kilometra, aby som sa odviezol práve Optima busom...?