Reply on: Vladimír #1396:
Ešte raz, objednávková doprava slúži na konktétnu objednávku a konkrétne Optima bus slúži na bezprostredný prívoz/odvoz zákazníkov OC Optima. ŽIADNE DODATOČNÉ NÁROKY Ti nikto neuzná, vrátane DPMK, či samotnej Optimy.
Ešte raz prízvukujem, zo strany študentov ide len a len o špekulácie, mnohí cestujú načierno a poznám mnohých, ktorí o tom aj otvorene hovoria. Tí, čo majú mesačník chodia s L11 a 20 a pešo prechádzajú nielen na autobusovú, ale aj železničnú stanicu. Sám som bol takto nedávno odprevadiť kamoša z Popradu, ktorý má riadne zakúpený mesačník a ísť pešo k Optime považuje minimálne za to isté, ako ísť s L11 alebo 20 a potom ísť rovnaký úsek pešo na žel. stanicu (pričom však L11 a 20 chodí 4x/6x za hod. a Optima iba 2x za hod.!).
ale do nasej fakultnej nemocnice vyuzivam MHD, bo take vymozenosti ako Optima bus nemame
Sarko
Tak "historicky" sa Ti budú všetci cestujúci voziť tým, čo majú/mali najbližšie a najčastejšie. Nikto nikoho nenúti zastávky Mikovíniho a Stodolova používať. Tobôž bližšie umiestnené a používané obyvateľmi Luníka VIII.
Kým nevyrástli intráky na Jedlíkovej, priľahlá električková zastávka (ex štadión VSŽ) bola periférnou a bezvýznamnou.
A opakujem, ak mám mesačník, idem ako "prúd" a "chytím", čo mám najbližšie a časovo najkratšie, hoci aj s prestupom. Ak raz chodím denne do školy, viem, aké mám nadväznosti spojov.
Na všetky moje otázky ohľadne Optima busu existuje len jediný a za všetko hovoriaci fakt - VIESŤ SA ZADARMO (a v ostatných prípadoch NAČIERNO).
Preto nerozumiem, prečo sa študentov zastávaš, keď je známe, že vďaka Optima busu je DPMK poškodzovaný a prichádza o nemalé zisky. Takisto je poškodzované OC, ktoré nemôže zabezpečiť pohodlnú prepravu zákazníkom, ktorí práve nakúpili a napokon aj samotní zákazníci, ktorí sa musia v dopravnom prostriedku tlačiť a nemajú si kam sadnúť, lebo napr. miesta už obsadili študenti, ktorí sa neštítia obsadiť vedľajšie miesto vlastným batohom.
Preto sa nečudujem nevôli OC objednávať si túto dopravu, nevôli DPMK takú dopravu prevádzkovať (a ponúka ju len preto, že má aké-také isté peniaze) a nevôli cestujúcich, ktorí pokiaľ majú mesačník a nemajú auto, sa radšej pohodlnejšie odvezú električkou.
Všetko vlastne jednoznačne potvrdí/vyvráti nová linka č. 5. Bude to bežná linka s intervalmi ako Optima bus, naviac s približnými odchodmi a dokonca so zastávkou cca o 100 m bližšie k internátom. Nechajme sa teda prekvapiť...