Tak konecne som zastihol SU 12 na 13-ke. A to dokonca 2x. Motor to ma teda vynikajuci a ma omnoho prijemnejsi zvuk ako Irisbus. Aj ked asi az tak netaha...
Mrzi ma vsak, ze nehlasil zastavky. Ti vodici to uplne ignoruju... Isiel som aj 5241, ktorej vodic si to pomylil s osobnym vytuningovanym autom (konecne normalna jazda s B952 ;-)), a tam nielenze nehlasil zastavky, ale dokonca mal aj pasmo 0! Keby sa tam vtedy objavili revizorky, mali by cestujuci zabavu, lebo by som sa s nimi zacal hadat...
A, mimochodom, ten Solaris U12 prisiel na OC Vazec (z mesta) o 2 min. skor. Ale to mi nevadilo. Som proti chodeniu spojov skor, ale nech sa konecne znormalizuju tie intervaly, ci ako to pomenovat. Taka 36 sa musi uplne vliect a aj tak pride skor. To iste 13-ka. Cez vikendy ide pomaly, ale chodi celkom nacas, ale v poobednajsich spickach castokrat ide tak, ze pride na konecnu na Bani 2 min. po tom, co tam ma odchod s5.
Uf, to bol asi moj najdlhsi prispevok tu...

A, mimochodom, ten Solaris U12 prisiel na OC Vazec (z mesta) o 2 min. skor. Ale to mi nevadilo. Som proti chodeniu spojov skor, ale nech sa konecne znormalizuju tie intervaly, ci ako to pomenovat. Taka 36 sa musi uplne vliect a aj tak pride skor. To iste 13-ka. Cez vikendy ide pomaly, ale chodi celkom nacas, ale v poobednajsich spickach castokrat ide tak, ze pride na konecnu na Bani 2 min. po tom, co tam ma odchod s5.
Uf, to bol asi moj najdlhsi prispevok tu...

Sarko
Podľa môjho názoru úplne postačuje označenie KT8D5RN. Už nikdy nebude možnosť kúpiť originál KT8D5N a nepredpokladá sa reko na jednosmerné vozidlo.
Á propos, tá ostravská KT8D5RN1 by sa mala oficiálne menovať KT8B5RN (B=jednosmerné), lenže to by vo vzťahu k drážnemu úradu údajne išlo o úplne nový typ, ktorý by sa musel nanovo homologizovať, preto sa vymysleli označenia ako RN1 a RN2, so zachovaním písmena "D".