Reply on: Esicko #1173:
O tej spotrebe som to započul aj ja. V prípade, ak by to bolo pravda, nepohneval by som sa, ak by sa obnovili Zr vlaky na trati KE - PO - HE a myslím, že viacerí by to ocenili.
Stretol som sa s nazorom, ze 840 zerie menej paliva ako je adekvatna spotreba el. energie na rovnakom useku el. rusna. Ja tomu moc neverim, ale bude jazdit do Humenneho, pricom po Banovce n/O je trat elektrifikovana. Ani taky Pershing mu nemozes dat dopredu vdaka samocinnemu spriahadlu Scharfenberg.
Aj keď Tetra-Paky sú škaredšie, ale elektrika je elektrika.
V príliš úzkych sedadlách sa nedá obsedieť a nefungovala ani klíma, takže vyzrážaná vlhkosť z tých pár úzkych vetracích okienok (12 z celkového počtu 28 okien...) kvapkala priamo na cestujúcich. To všetko museli pretrpieť na dráhe 233 kilometrov a s meškaním celé 3 a pol hodiny..!
J