Esteze je ich len 6, za chvilu by sme slovenske kolaje museli deratizovat
Stretol som sa s nazorom, ze 840 zerie menej paliva ako je adekvatna spotreba el. energie na rovnakom useku el. rusna. Ja tomu moc neverim, ale bude jazdit do Humenneho, pricom po Banovce n/O je trat elektrifikovana. Ani taky Pershing mu nemozes dat dopredu vdaka samocinnemu spriahadlu Scharfenberg.
Stretol som sa s nazorom, ze 840 zerie menej paliva ako je adekvatna spotreba el. energie na rovnakom useku el. rusna. Ja tomu moc neverim, ale bude jazdit do Humenneho, pricom po Banovce n/O je trat elektrifikovana. Ani taky Pershing mu nemozes dat dopredu vdaka samocinnemu spriahadlu Scharfenberg.
V príliš úzkych sedadlách sa nedá obsedieť a nefungovala ani klíma, takže vyzrážaná vlhkosť z tých pár úzkych vetracích okienok (12 z celkového počtu 28 okien...) kvapkala priamo na cestujúcich. To všetko museli pretrpieť na dráhe 233 kilometrov a s meškaním celé 3 a pol hodiny..!
Vladimír