Ešte doplním, že Solaris nie je žiadne "béčko", čo dokazuje aj dych vyrážajúci údaj 82 objednaných kĺbových trolejbusov ST18 a takisto by DPMK nemal mať žiadne obavy pred SU18, ak, ku zrejme overovacej 10-kusovej sérii, si Berlín objednal neuveriteľných 260 ks SU18! Pre všetky dodávky do celej Európy to činí spolu až 663 vozidiel, z toho 9 ks SU10, 29 ks ST15, 39 ks ST12, 43 ks SU15, 96 ks ST18, 146 ks SU12 a 301 ks SU18.
No ja som si už skôr prehľadal históriu od decembra a našiel som len príspevok #10601 od Giorgia z 10.2.2005. Lenže nikto to nijak bližie nekomentoval, zrejme aj preto, že na stránke solarisbus.pl je pri Košiciach poznámka, že ide o viacročnú zmluvu a tých 50 ks Solarisov bolo dohodnutých tak, či tak. Teraz je tam však údaj o celkovej výslednej dodávke až 61 ks Solarisov.
...tento ešte rok, a malo by to byť už isté, prídu do KE ĎALŠIE SOLARISY?
Smutná správa je, že nie je dohodnutý žiadny SU18, ani ďalšie CNG verzie. Naopak, veľmi pozitívnou správou bude dodávka 23 kusov, z toho 7 ks SU12 a 16 ks SU15. Túto informáciu som si na základe viacerých zdrojov overil aj na http://www.solarisbus.pl/referencje_zakontraktowano.html , čo sedí. Máme sa na čo tešiť! ?
Z toho oznamu mi nebolo nič jasné. Po prečítaní som si myslel, že to sú prípady ako cestovanie do USS I+II pásmo a pod. Ale revízorky mi to vysvetlili tak, ako som popísal....
Asi by to chcelo presné znenie toho oznamu. Ale v spodnej časti bola menším písmom poznámka, že ak cestujete medzi pásmami, treba lístky pre obe pásma, a netuším, načo to tam bolo napísané, ak sa to týchto prípadov netýka.
Celé sa mi to nezdá. Ak je to tak ako vravíš, týka sa to tak minimálneho počtu cestujúcich, že to nemá žiaden praktický význam. No kto už cestuje z Moňoku do krematória...
Zas niečo DP dokonale napísal!!!
NEJEDNÁ SA O PRECHOD MEDZI PÁSMAMI!!!
TENTO OZNAM MAL OZNÁMIŤ, ŽE CESTOVANIE V TÝCHTO ÚSEKOCH SA POVAŽUJE ZA CESTOVANIE V II.al.III. PÁSME T.J. AK napr. NASTÚPITE NA NAPÍSANÝCH ZASTÁVKACH A IDETE NA DANÉ KONEČNÉ, NEMUSÍTE ŠTIKAŤ 12,-Sk LÍSTOK ALE LEN 7,-resp.11,-Sk A NEZNAMENÁ TO PRECHOD DVOMA PÁSMAMI. TEN KTO IDE Z MESTA, TAK PLATÍ LEN 12,-Sk!!!
INÁČ SA ZVÝŠILA CENA LÍSTKA V III.PÁSME Z 8,- NA 11,-Sk.
Dúfam, že ste to pochopili......
Bavíme sa o súčasnosti alebo o minulosti? Myslel som, že o súčasnosti. Ak chceš o minulosti, prinesieme fakty k minulosti. K tomu mi môžeš dodať odvezené miestokm v električkovej, trolejbusovej a autobusovej doprave v KE. Uvidíme, kto dostával väčšie dotácie.
A inak je zaujímavé, že Prešov dostával ešte menej a neplakal a fungoval a funguje.
Yps tym chcel povedat: Co myslis z coho zije mesto? z vlastnych dani al zo sumy kt. mu na jeho fungovanie prideli stat... a zvysok chudobneho slovenska v porovnani s bohatou bratislavou dopadol biedne -> tym padom aj na dopravu nam ostava menej ☠
Vševedko : Kedˇ sa chceš o tom baviť, tak si najprv zisti z akých príjmov žili dopravné podniky do roku 2004. Prijmy sa skladali z troch zložiek, a to z vlastných príjmov, štátnej dotácie a z dotácie z mesta. Po roku 2004 už odpadá štátna dotácia, takže už nebudeme musieť plakať. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
bonzak