Sarko & Y: Pekné predstavy,? len škoda že sú nereálne !? DPMK nemá dostatok financií na rekonštrukciu trate NO, nie to na výstavbu nových električkových tratí ! ?
Y: je to aj tymi faktormi co sarko napisal ale aj tym, ze 95 percentach kde je sklzova ochrana je nefunkcna aj to je pricinou sklzu a vzniku plochacov na vozidlach
Doplnim zo svojej kratkej praxe len sarka. viac smyka na zliabkovych tratiach a na prejazdoch z cestnou komunikaciou. Inac pri dazdi pravidelnom je adhezna vlastost elektricky lepsia ako na suchej kolaji.
Y: Na Alejovej to bol a čiastočne ešte aj je kvôli aleji topoľov, z ktorých ak popadalo veľa lístia, kolesá ich vylisovali do mazľavej hmoty. Dnes je už väčšia časť vyrúbaná. Potom sú občas problémy, ak začne pršať a kvapky sa zmiešajú s prachom alebo v zime námraza. Všetky tieto javy sa vyskytujú bez ohľadu na to, či je to svah alebo rovina. V každom prípade pomáha dôsledná údržba tratí, dostatok piesku v pieskovačoch, ktorý sa však musí vedieť aj rozumne použiť a svoju úlohu hrá aj technika jazdy vodiča.
Sarko : Keď sa ešte vrátim k tým stúpaniam pre električky, tak neviem či vieš, že občas majú problémy zo šmýkaním na Alejovej hore kopcom. A to tiež nie je bohvieaký kopec. Raz som zažil, že sa tam ráno v špičke nevedela brička vyšplhať 20 minút.
Blader92