Y: Na Alejovej to bol a čiastočne ešte aj je kvôli aleji topoľov, z ktorých ak popadalo veľa lístia, kolesá ich vylisovali do mazľavej hmoty. Dnes je už väčšia časť vyrúbaná. Potom sú občas problémy, ak začne pršať a kvapky sa zmiešajú s prachom alebo v zime námraza. Všetky tieto javy sa vyskytujú bez ohľadu na to, či je to svah alebo rovina. V každom prípade pomáha dôsledná údržba tratí, dostatok piesku v pieskovačoch, ktorý sa však musí vedieť aj rozumne použiť a svoju úlohu hrá aj technika jazdy vodiča.
Sarko : Keď sa ešte vrátim k tým stúpaniam pre električky, tak neviem či vieš, že občas majú problémy zo šmýkaním na Alejovej hore kopcom. A to tiež nie je bohvieaký kopec. Raz som zažil, že sa tam ráno v špičke nevedela brička vyšplhať 20 minút.
Sarko : Jedenástka je názov oblasti oproti kr. úradu ten parčík v ktorom sú obchody. 100 m predtým na Komenského kde sú obcody pod činžiakom sa volá Liptov. Jeden z mála používaných názvov tej doby je ešte Džungľa.
Y: Od Št. TU tiež nemáš kde položiť koľaje.. V tejto časti je Watsonova príliš úzka a nikto Ti nedovolí, aby si dôležitý vonkajší dopravný okruh mesta skresal na jeden prúd v oboch smeroch. Od križovatky Komenského-Hlinkova je však pomerne široký trávnatý pás popri veterine a ŠPPI, potom voľné priestranstvo na Nám. nádeje a odtiaľ popri blokoch k Vodárenskej. Tu by sa musel vyriešiť prístup k Ul. Pod šiancom, ďalej by sa pokračovalo mostnými objektmi a medzi Dopravnou a Magnezitárskou ul. už podľa projektu.
Mal som skvelu fajku v elektricke a potom som nadherne zagecoval celi autobus. Potom som poriadne pretiahol sexicu na zadnom sedadle. Stratili sme vsetki zabrani a priamo v autobuse som jej uplne nahi viprstoval kundicku. Moj pekny vifajceni ***** sexicina vyprstovana kurvicka dakuju za skvele prostredie na ***anie mhd. Moja cicina a aj jej ***** maju 16r.
Tak ja som rôzne plány a projekty videl osobne na Útvare hlavného architekta, ale o električkovej trati na sídl. Ťahanovce cez Aničku ani zmienky. Takisto o tom nie je ani v rôznych publikáciách o Košiciach, kde sú uverejnené rôzne informácie a náčrtky z rôznych období. Ak je niekde plánovaná 4-prúdová komunikácia (zakresľuje sa ako 3 čiary, tá uprostred môže mýliť ), to ešte neznamená, že tam bude automaticky naplánovaná aj električková trať.
neviem presne kde, ale skutocne som videl plan trasy elektricky na sidl. Tahanovce z Lokomotivy. Elektricka sa mala na sidl. Tahanovce otacat na mieste, kde dnes stoji METRO.
s tym vedenim cez trasy cez Alvinczyho to neznie zle, ale bolo by treba aj tak postavit most cez zeleznicnu trat. neviem si predstavit iny sposob, akym by elektricka trat krizovala.
na poli pri Anicke mal podla planov vzniknut velky rekreacno-zabavny areal dokonca so sedackovou lanovkou na Hradovu, prip. do ZOO. dnes na Kostolianskej ceste niet koho obsluhovat, ale podla planov to malo byt inak. keby trasa elektricky viedla tam, tak by tam nemusela nikde zastavovat, aby bola rychlejsie na sidl. Tahanovce. s planom noveho tahanovskeho mosta plati este aj dnes stavebna uzavera na pripadne v buducnosti asanovanych uliciach.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TA