Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Sarko : Neviem skadiaľ to berieš, ale máš úplnú pravdu. Si vodič električky ?
Sarko:to skaadial vieš ?
Y: Na Alejovej to bol a čiastočne ešte aj je kvôli aleji topoľov, z ktorých ak popadalo veľa lístia, kolesá ich vylisovali do mazľavej hmoty. Dnes je už väčšia časť vyrúbaná. Potom sú občas problémy, ak začne pršať a kvapky sa zmiešajú s prachom alebo v zime námraza. Všetky tieto javy sa vyskytujú bez ohľadu na to, či je to svah alebo rovina. V každom prípade pomáha dôsledná údržba tratí, dostatok piesku v pieskovačoch, ktorý sa však musí vedieť aj rozumne použiť a svoju úlohu hrá aj technika jazdy vodiča.
Blader92: Kékikaruszok už bohužiaľ nem premávajú... 🙂
Sarko : Keď sa ešte vrátim k tým stúpaniam pre električky, tak neviem či vieš, že občas majú problémy zo šmýkaním na Alejovej hore kopcom. A to tiež nie je bohvieaký kopec. Raz som zažil, že sa tam ráno v špičke nevedela brička vyšplhať 20 minút.
bonzak:ale v šaci šakže
Sarko: joj chcel by som vediet či este premavaju modre ikarusi ???? ?
Reply on: Blader92 #10880:
e #10880 určite existuje, ale v Košiciach sú tie posledné 4 kusy asi odstavené ?
Sarko : Jedenástka je názov oblasti oproti kr. úradu ten parčík v ktorom sú obchody. 100 m predtým na Komenského kde sú obcody pod činžiakom sa volá Liptov. Jeden z mála používaných názvov tej doby je ešte Džungľa.
prosimvas poviete mi dakto či ete ekzistuje dajaky ikarus 280.10 ?
Y: K tej odbočke, mohol by si vysvetliť, ako si to myslel s tou jedenástkou. Alebo to má tiež súvis s nejakou krčmou, ako tá "Stupavská"? 🙂
Y: Od Št. TU tiež nemáš kde položiť koľaje.. 🙂 V tejto časti je Watsonova príliš úzka a nikto Ti nedovolí, aby si dôležitý vonkajší dopravný okruh mesta skresal na jeden prúd v oboch smeroch. Od križovatky Komenského-Hlinkova je však pomerne široký trávnatý pás popri veterine a ŠPPI, potom voľné priestranstvo na Nám. nádeje a odtiaľ popri blokoch k Vodárenskej. Tu by sa musel vyriešiť prístup k Ul. Pod šiancom, ďalej by sa pokračovalo mostnými objektmi a medzi Dopravnou a Magnezitárskou ul. už podľa projektu.
Sarko : Alebo pretiahnutie trate od ŠTú cez Komenského na Hlinkovu.
Sarko : Presne tú odbočku som myslel.
bystrík : Tak nejak.
Reply on: bystrik #10866:
Stupavská, lebo sa po nej stúpa smerom do kopca ? ?
Ach moja kurvicka viprstovana. Cakam na poriadneho gecosa. Volaj 0986 512 022 a skusime to aj v mhd.
Mal som skvelu fajku v elektricke a potom som nadherne zagecoval celi autobus. Potom som poriadne pretiahol sexicu na zadnom sedadle. Stratili sme vsetki zabrani a priamo v autobuse som jej uplne nahi viprstoval kundicku. Moj pekny vifajceni ***** sexicina vyprstovana kurvicka dakuju za skvele prostredie na ***anie mhd. Moja cicina a aj jej ***** maju 16r.
Reply on: bystrik #10869:
Tak ja som rôzne plány a projekty videl osobne na Útvare hlavného architekta, ale o električkovej trati na sídl. Ťahanovce cez Aničku ani zmienky. Takisto o tom nie je ani v rôznych publikáciách o Košiciach, kde sú uverejnené rôzne informácie a náčrtky z rôznych období. Ak je niekde plánovaná 4-prúdová komunikácia (zakresľuje sa ako 3 čiary, tá uprostred môže mýliť 😛 ), to ešte neznamená, že tam bude automaticky naplánovaná aj električková trať.
Aha eMareq teraz uz budem vediet

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.