Balky: Ak by ludia cestujuci do prace, studenti mali jazdit na JCL (a to by vykonali len dve jazdy tam a spat), tak ich to vyjde este drahsie ako pri kupe mesacnika (a to si zratas aj sam, ze je to jednoducho viacej).
JCL sa podla mna oplati vtedy, ak MHD nevyuzivas az tak casto a zratal by si si, ze mesacnik Ta vyjde jednoducho drahsie na tych par jazd.
JCL sa podla mna oplati vtedy, ak MHD nevyuzivas az tak casto a zratal by si si, ze mesacnik Ta vyjde jednoducho drahsie na tych par jazd.
Vladimír
Re #10734 Stevqo: A kde je napísané, že musí byť priame spojenie Berlínska - Jakabov palác? Spojenie je možné realizovať aj s prestupom. Povedal by som, že priam neexistuje dôvod na to, aby sa ktokoľvek zapodieval spojením Berlínskej a Jakabovho paláca. Je to taký špecifický vzťah pre takého menšinového cestujúceho, že až no...
Re #10738 Peter: Spoje chodia v návaloch preto, lebo počet liniek je absurdne vysoký a je takmer nemožné ich vzájomne koordinovať. Keby sa počet liniek výrazne zredukoval a na zvyšných by sa zahustili intervaly, doprava by bola lepšia.
Re #10748 Sarko: Norma 500 m sa, pokiaľ viem, vzťahuje na oblasti "vysokej zástavby". Tebou spomínané ulice sú všetko rodinné domky, a teda oblasti s nižšou hustotou obyvateľstva, takže sa hádam zmestia do normy 700 m.