#106 BM:
Ja stale tvrdim, ze vyprava na linke rozhoduje, kolko cestujucich ju vyuzije a nie naopak. Ak das aj v pripade linky c. 23 dobry interval, cestujuci si vsimne, ono to ide aj castejsie, tak pouvazuje a nerozhodne sa ist na letisko autom alebo taxikom, ale spojom MHD. Cim kvalitnejsie spojenie na linke bude existovat, tym menej sa bude cestujuci zamyslat, ze na ukor lacnej prepravy je tu slaby interval a teda zla dostupnost. Takze aj v pripade linky c. 23 som naopak nespokojny, ze je tu este stale slaby interval, miestami 120'. Optimalne by bolo po cely den 60', ale uvidime, ako zareaguju cestujuci.
Co sa tyka historickych elektriciek, len nezavadzaj, fotky su na kosickej podstranke, tak povazujem za logicke, ze nebudes vsade uvadzat "kosicke". Historicke vozidlo moze byt aj vozidlo, ktore sa nikdy neprezenie ulicami Kosic a sucasne aj take, ktore sa bude prehanat ulicami kazdy den. Historicke vozidlo urcuje historickym parameter povodnosti, resp. parameter prevedenia v urcitom danom obdobi v minulosti. Vek tu pritom nehra ziadnu rolu. Historickym sa pokojne moze stat aj 17-rocne KT8 ev.c. 501, pokial sa vycleni z beznej prevadzky alebo zapise ako technicka pamiatka a da do stavu, v akom premavalo na zaciatku prevadzky (cerveno-kremovy nater, seda maska vedla 1. dveri, kozene putka na madlach a pod.).
Ja stale tvrdim, ze vyprava na linke rozhoduje, kolko cestujucich ju vyuzije a nie naopak. Ak das aj v pripade linky c. 23 dobry interval, cestujuci si vsimne, ono to ide aj castejsie, tak pouvazuje a nerozhodne sa ist na letisko autom alebo taxikom, ale spojom MHD. Cim kvalitnejsie spojenie na linke bude existovat, tym menej sa bude cestujuci zamyslat, ze na ukor lacnej prepravy je tu slaby interval a teda zla dostupnost. Takze aj v pripade linky c. 23 som naopak nespokojny, ze je tu este stale slaby interval, miestami 120'. Optimalne by bolo po cely den 60', ale uvidime, ako zareaguju cestujuci.
Co sa tyka historickych elektriciek, len nezavadzaj, fotky su na kosickej podstranke, tak povazujem za logicke, ze nebudes vsade uvadzat "kosicke". Historicke vozidlo moze byt aj vozidlo, ktore sa nikdy neprezenie ulicami Kosic a sucasne aj take, ktore sa bude prehanat ulicami kazdy den. Historicke vozidlo urcuje historickym parameter povodnosti, resp. parameter prevedenia v urcitom danom obdobi v minulosti. Vek tu pritom nehra ziadnu rolu. Historickym sa pokojne moze stat aj 17-rocne KT8 ev.c. 501, pokial sa vycleni z beznej prevadzky alebo zapise ako technicka pamiatka a da do stavu, v akom premavalo na zaciatku prevadzky (cerveno-kremovy nater, seda maska vedla 1. dveri, kozene putka na madlach a pod.).
BM
SARKO> Na margo tvojho prispevku ohladom historickych elektriciek. Nenapisal som, ze ide o Kosicke vozidla len to ze sa jedna o historicke vozidla ktore sa sem tam prehanaju ulicami Kosic. je tam napisane, ze pochadzaju z inych miest. Pokial viem tak sa kazde vozidlo ktore prekroci vek 20 rokov stava teoreticky historickym. Priznavam sice neviem ako to je u elektriciek ale u automobilov to plati.
#100> myslel som to Sarko srandovnou formou