Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: pete. #10150:
CP nerobi teta, ale niekto celkom iny - zastavky sa klepu na PC!!! Casy na stroji 🙂. Cely problem stoji na tom, ze v DP su haldy uz predtlacenych CP, do ktorych sa uz len vpisuju odchody/casy. A ten piktogram je uz vopred urobeny - uz sa len 'prepastuje'

Ano DPMK ma v konecnej sume viac penazi ako DPMP, ale nezabudaj, ze sme druhym najviac zadlzenym mestom na slovensku s vyse miliardovou sekerou. Takze ked niet penazi na ine sluzby/zaistenie chodu mesta, tak tazko budes chciet, aby bolo na vsetko a aby bol kazdy spokojny.

Davam Ti vsak za pravdu, ze DPMK mal spravne kazdy rok uvadzat co z tych penazi kde slo. Tak by sa vedelo kde su diery. Preto nebola nudza ani o kadejake odmeny, ktore si podla mna povodne vedenie ani nezasluzilo. Lenze, kde niet kontroly tam tazko potom najst vinnika. A tak sa 'bačovalo.' Ja verim, ze nove vedenie bude ine, nakolko peniaze bude dostavat uz len od mesta a teda od poplatnikov dani.

~> TA - L28 je vymyslena tak, aby sa v kazdom smere nejazdilo do Mysle. Celkom hned neide. Do Mysle ide na otocku, ked ma v CP napisane 'h'. Sice i-ckove su tiez na otocku. Bol si uz tam na konecnej?
Cela konecna je okruzna cesta okolo stadiona. Cez VD je to tak, ze tam L28 stoji cca hodinu + nieco, ked ide z Kosic. Ked ide z Mysle, tak zasstoji na stanici.
Reply on: Isidor #10102:
Vieme asi o troch pripadoch, ked sa na L12 objavila klasicka Karosa z dovodu poruchy oboch NPA, ktore sme vtedy mali. Myslim, ze za ten cas, co ta linka existuje, to nie je az tak vela. Samozrejme, vzdy ked takato situacia nastane, je to zlyhanie DP. Najviac na to podla mna aj tak doplatili vodici, pretoze invalidi boli pripraveni sa vozit, Karosa-nekarosa, a kto ich bude vykladat do vysokopodlaznej Karosy, ze ano - vodic.
Reply on: TA #10153:
Nielen pre KE. Aj pre BA. V PO je v nocakoch klud a zabava. Osadenstvo navzajom cudzich ludi spolu diskutuje, casto sa rozpravaju vtipy, dopija posledne pivo a aj spieva. Sem-tam sa cely autobus aj so soferom vyberie kupit nieco pod zub do vecierky. Ale vacsinou je tam klud a ticho.
Aj v Blave sa dnes čosi " vykotilo " z koľají. Takže už z miest prevádzkujúcich električky v SR ostáva čistý štít len Starému Smokovcu + Popradu. ( Otázka : má sa tam momentálne vôbec čo vykoľajiť ? )
Reply on: pete. #10150:
" voziť sa v nočákoch je nebezpečné " - to si myslel výlučne pre KE alebo všeobecne????
Reply on: eMareq #10142:
No to nieje len priklad 12/29, ale aj 16/30 alebo 37, neviem teraz presne, od blsaku, ked idu minutu po sebe na NO
Reply on: eMareq #10125:
Ak je v CP napisane "Na linke premavaju nizkopodlazne autobusy" a na tej linke premavaju IBA NP autobusy a nemoze sa stat aby ti tam prisiel VP bus, tak to samozrejme staci. Aj ked ten napis je viacmyselny a nebolo by odveci, keby ta teta co pise CP na stroji tam dopisala to slovicko "IBA". Este stale u vas pise CP ta teta ze? pocitac jej este nekupili chuderke. Asi na tom ten vas DP je fakt zle s financiami. Ked nemate na inf. system doo kazdeho vozidla, peniaze na kupu programu na tlac CP atd. Len by ma zaujimalo, co Kosice doteraz robili s tymi dotaciami od statu, ked ako 2,5x vacsie mesto ako PO, dostali 5x vacsie dotacie. Kedze vozia priblizne 2,5x viac ludi denne, tak budu mat aj 2,5x vacie trzby ako PO.
Ano mate 3x viac vozidiel, takze je to casovo narocnejsie vybavit ich inf. systemom. Ak to v PO trvalo povedzme 2 mesiace. V ke to moze zabrat aj pol roka. Asi ti niekde pri porovnavani uslo, ze DPMK ma aj viac penazi v absolutnych cislach ako DPMP.

Ja som sa nikde nepytal, preco nechodia nocaky z centra. Ja viem ze mate v centre pesiu zonu. Kazdopadne, o nocakoch tu casto bola rec, ze je v noch nebezpecne sa vozit. Ja osobne pouzivam vecer v KE taxi.

S cistenim vozidel si to trocha nepochopil. U nas niesu konecne vybavene cistenim. U nas je na to upratovacia cata, tkora na aute prechadza vsetky konecne a upratuje pristavene vozidla. Mozno sa upratovanie neujde kazdemu vozidlu, no vacsine snad ano. Neviem ako to je teraz v zime, ale je mozne ze sa neupratuje, lebo sa to jednoducho neoplati, kedze je po chvili bordel naspat. fakt netusim.
Reply on: eMareq #10146:
momentálne je ešte skvostnejšia linka č. 28 - tá má myslím dlhšiu dobu jazdy. Inak nevidím dôvod, prečo ju zaviedli v tejto dnešnej podobe, t.j. po príchode do N. Myšle ide hneď späť? ❓
eMareq: ad 7/9 - ja som na iné narážal - zmeny služobákov bez zmeny vyznačených spojov v CP.
eMareq: Bohužiaľ Bystrica začala 3.1. MHD pochovávať... ☠ A ľudí raz odídených z MHD už len s neuveriteľne vysokými nákladmi dostaneš naspäť...
Reply on: TA #10140:
Ak si sa chcel vyvazat, tak bola to dobra linka. to mas ako z L22, ak potrebujes vystupit trebars na OD Beta a unuva sa Ti prest na druhu stranu, za 60 minut si tam opat ?
Reply on: LUK #10139:
Problem sedmicky a deviatky je taky: Ked boli v prevadzke iba 517 a 521 a pokazila sa NP na L7 automaticky bolo stiahnute NP vozidlo z L9 (co som si vsimol). Ked sa pokazilo i to druhe, tak CP mal uz len informacnu hodnotu 🙂. Neraz sa to stane i teraz, ze sa jedna z nich pokazi a na L9 Ti nejazdi nic z NP, lebo ide na L7 (do odstranenia poruchy). Da sa to vyriesit iba vacsim poctom vozidiel.
Reply on: Pivix #10130:
im chýba akurát tak "love" k dopravnému podnika ako takému.

Ale vrajže tá zmena názvu postu námestník -> riaditeľ bola urobená kvôli vstupu do EU. Dôvodom bolo, že pri predstavovaní podniku v zahraničí sa vraj nedalo do angličtiny preložiť slovo námestník, a tak jednoducho z toho urobili "riaditeľ". Je to síce trochu pritiahnuté za vlasy, ale u nás je všetko možné. ?
TA: Netreba hneď prekladať 20 a 30min interval. Stačí preložiť tie dva 30 minútové... ?
Reply on: LUK #10137:
Lenze spravnym manazovanim a prilakanim cestujucich opat pouzivat MHD sa to podla mna da. Treba vsak vediet ako na to - cele je to o ponuke a dopyte sluzieb. Ak DP zacne byt atraktivny pre cestujucich roznymi progresivnymi metodami, ludia predsa daju na MHD ako inou alternativou 😉 🙂

Bohuzial vy v BB ste v nezavideniahodnej situacii. (iba konstatujem)

~> Pete v prekladani L12 a L29 mas pravdu. Je to dost nestastne vymyslene.
Reply on: LUK #10139:
čo bolo, to bolo. Teraz sa už DPMK trochu polepšil. A garantované spoje sú fakt garantované.
Reply on: eMareq #10134:
to by musel byť riadny blázon ( dopredu sa ospravedlňujem všetkým, ktorí takto cestovali ), čo by cestoval z Ťahanoviec na Furču cez Národnú triedu a NO. ?
eMareq: No ja som vtedy nemal čas preverovať, či naozaj všetky poradia sú NP, ale ak je to tak, tak chválim 🙂 Ale po skúsenostiach s L7 a 9 tomu až tak veľmi neverím... 🙂
Reply on: pete. #10136:
20 a 30min interval nijako nepreložíš! respektíve áno, ak ti pôjdu spoje ideálne : 00 20 40 a 00 30. Alebo by si chcel zväčšiť interval na 7-ke?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.