Ak je v CP napisane "Na linke premavaju nizkopodlazne autobusy" a na tej linke premavaju IBA NP autobusy a nemoze sa stat aby ti tam prisiel VP bus, tak to samozrejme staci. Aj ked ten napis je viacmyselny a nebolo by odveci, keby ta teta co pise CP na stroji tam dopisala to slovicko "IBA". Este stale u vas pise CP ta teta ze? pocitac jej este nekupili chuderke. Asi na tom ten vas DP je fakt zle s financiami. Ked nemate na inf. system doo kazdeho vozidla, peniaze na kupu programu na tlac CP atd. Len by ma zaujimalo, co Kosice doteraz robili s tymi dotaciami od statu, ked ako 2,5x vacsie mesto ako PO, dostali 5x vacsie dotacie. Kedze vozia priblizne 2,5x viac ludi denne, tak budu mat aj 2,5x vacie trzby ako PO.
Ano mate 3x viac vozidiel, takze je to casovo narocnejsie vybavit ich inf. systemom. Ak to v PO trvalo povedzme 2 mesiace. V ke to moze zabrat aj pol roka. Asi ti niekde pri porovnavani uslo, ze DPMK ma aj viac penazi v absolutnych cislach ako DPMP.
Ja som sa nikde nepytal, preco nechodia nocaky z centra. Ja viem ze mate v centre pesiu zonu. Kazdopadne, o nocakoch tu casto bola rec, ze je v noch nebezpecne sa vozit. Ja osobne pouzivam vecer v KE taxi.
S cistenim vozidel si to trocha nepochopil. U nas niesu konecne vybavene cistenim. U nas je na to upratovacia cata, tkora na aute prechadza vsetky konecne a upratuje pristavene vozidla. Mozno sa upratovanie neujde kazdemu vozidlu, no vacsine snad ano. Neviem ako to je teraz v zime, ale je mozne ze sa neupratuje, lebo sa to jednoducho neoplati, kedze je po chvili bordel naspat. fakt netusim.
momentálne je ešte skvostnejšia linka č. 28 - tá má myslím dlhšiu dobu jazdy. Inak nevidím dôvod, prečo ju zaviedli v tejto dnešnej podobe, t.j. po príchode do N. Myšle ide hneď späť?
Ak si sa chcel vyvazat, tak bola to dobra linka. to mas ako z L22, ak potrebujes vystupit trebars na OD Beta a unuva sa Ti prest na druhu stranu, za 60 minut si tam opat ?
Problem sedmicky a deviatky je taky: Ked boli v prevadzke iba 517 a 521 a pokazila sa NP na L7 automaticky bolo stiahnute NP vozidlo z L9 (co som si vsimol). Ked sa pokazilo i to druhe, tak CP mal uz len informacnu hodnotu . Neraz sa to stane i teraz, ze sa jedna z nich pokazi a na L9 Ti nejazdi nic z NP, lebo ide na L7 (do odstranenia poruchy). Da sa to vyriesit iba vacsim poctom vozidiel.
im chýba akurát tak "love" k dopravnému podnika ako takému.
Ale vrajže tá zmena názvu postu námestník -> riaditeľ bola urobená kvôli vstupu do EU. Dôvodom bolo, že pri predstavovaní podniku v zahraničí sa vraj nedalo do angličtiny preložiť slovo námestník, a tak jednoducho z toho urobili "riaditeľ". Je to síce trochu pritiahnuté za vlasy, ale u nás je všetko možné. ?
Lenze spravnym manazovanim a prilakanim cestujucich opat pouzivat MHD sa to podla mna da. Treba vsak vediet ako na to - cele je to o ponuke a dopyte sluzieb. Ak DP zacne byt atraktivny pre cestujucich roznymi progresivnymi metodami, ludia predsa daju na MHD ako inou alternativou
Bohuzial vy v BB ste v nezavideniahodnej situacii. (iba konstatujem)
~> Pete v prekladani L12 a L29 mas pravdu. Je to dost nestastne vymyslene.
to by musel byť riadny blázon ( dopredu sa ospravedlňujem všetkým, ktorí takto cestovali ), čo by cestoval z Ťahanoviec na Furču cez Národnú triedu a NO. ?
eMareq: No ja som vtedy nemal čas preverovať, či naozaj všetky poradia sú NP, ale ak je to tak, tak chválim Ale po skúsenostiach s L7 a 9 tomu až tak veľmi neverím...
eMareq: Myslím si, že nemáš pravdu, že malé DP sú na tom lepšie. Áno, potrebujú síce menej vozov, ale tiež v nich menej odvezú, čiže MAJÚ AJ MENŠIE TRŽBY! Ale fixné náklady v pomere k ostatným majú VYŠŠIE, čiže musia viac utŕžiť, aby ich dokázali utiahnuť...
Co mam proti? No prajem ti aby si niekedy studoval na UPJS, a potreboval sa rychlo dostat z Botanickej zahrady na internat, alebo do skoly na Mojzeske, ked ti 12tka a 29tka idu v tej istej minute a pol hodina nic. A minutu nato ti ide 7-micka. Takuto situaciu som zazival cely tento semester divil som sa tym ludom ze sa im chce cakat min 20 minut na dalsiu 7micku.
Na spominanych linkach jazdia trvale Solarisy - staci sa prist presvedcit (a Ty si tu bol - takze si sam videl aspon co to). Ja osobne som si nevsimol, ze by trebars na L16 sa svojvolne objavilo nieco ine (zas necumakujem cely den pred oknom a pisem si co kedy jazdi :)). Pravda je taka, ze ked sa NP pokazi, a nieje dostatok NP vozidiel, tak musi prist VP vozidlo.
Ved by to bol vysmech cestujucim. Pozri ked uz mame tolko Solarisov, tak je dobre urobit par liniek trvalo NP a naco vymyslat prevadzku NP vozidiel od - do. Su z toho aj komplikacie so sluzbami.
Svojho casu priama linka existovala - L27: Madridska - OD Mier - Zel. stanica - NO - Palackeho - Presovska cesta - Dagovskych hrdinov - Lingov (bola neuveritelne dlha). Na tuto temu sme sa tu aj inde uz bavili X krat. Efektivnejsia cesta je ak sa zvezies trolikom a potom si prestupis na HM Tesco a budes tam omnoho skor.
To si povedal uplne presne. "My nie sme schopni (cize to znamena nemame na to paky) aby sme to zariadili". A potom si precitaj oznam na tejto stranke ktory znie: "Stránky iMHD nie sú stránkami Dopravného podniku mesta Košice, a.s." ?
eMareq: Ešte raz: Pokiaľ máš garantovanú NP linku, tak VŠETKY spoje bez výnimky (nerátam prevádzkové výpadky) musia byť NP. Pokiaľ sa na takejto linke budú svojvoľne objavovať VP vozidlá, tak je daná poznámka scestná a zavádzajúca.
Druhá vec je, či je nutné, aby bola celá linka garantovaná, či by potrebnú kapacitu nebolo lepšie rozložiť medzi napr. dve linky a na nich mať garantované niektoré spoje.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
eMareq