GWF crew, len aby sa palica neobratila a budete zmalovani Vy a 2x
Re #9901 Sarko: Ved troliky mohli zacinat kludne 700vkovou radou. Ktovie, mozno DP planuje v buducnosti taku trolejizaciu mesta s takymi intervalmi, ze nam pride az zle a nebude sa nam to chciet verit, pre tie tisickove rady /zalohy pre buducnost :D/
Nemaj obavy, keď ťa niekde pristihneme, tak ti urobíme profi fraktúry a navyše zadarmo. Tí istí fízli budú kašľať aj na nás. A vďaka za info, aspoň sa tiež zaktivizujeme ?
Môj názor je, že sa neoplatí a mať tu v celých stovkových radách obsadené výlučne po jednom-dvoch vozidlách považujem za neštandardné. Obsadenie celých tísíckových rád pre 2 typy trolejbusov je až nezdravé ? Ak to pôjde takto ďalej, za chvíľu bude DPMK potrebovať 5-miestne evidenčné čísla, alebo sa niekto naštve a pôjde sa do radu, ako v Prešove ?
Daje si pozor dementi prave sme rozbehli akciu popis co naviac autobusov takze srejeri idu nato ale aj elektricky nenechame ciste hahaha ani trolejbusi a verte ze sme profici aj keby ste nas chitili fizli beru 1500sk a kaslu na nas hahaha ? ? ? ? ? ? ? ? ?
číslic a čísel je predsa dosť (0,1,2,3 ... 9) nie? Tak načo nimi šetriť. To je asi jediná vec, čím môžu kľudne v DPMK plytvať. ?
S novými číslami pre KT8D5R.N2 by som ale nesúhlasil, pretože tie tu vlastne boli aj predtým, takže sú to tak či onak len staré ( pardon - staršie ? ) vozy.
Oplati sa zacinat novym ciselnym radom? (Vid novy ciselny rad pre novoplany: 5401 a potom 5501, 5502 - neviem preco, aby sa odlisil prototyp?). Potom DP mohol aj u KT8ciek odlisit od 500 a 501 dalsie KT8, trebars zacatim od 550, alebo 600 . Ved tak markantny rozdiel medzi CNG a neCNG vozidlom nieje. Je len rozdiel v pohonnej hmote.