GO jednej klbovej karosy vyjde asi na 60 000 € (a bez nej uz jazdit nemoze). Radsej sa to malo, co dielne maju, pouzije na opravy a udrzbu ostatnych ESTE POJAZDNYCH vozidiel, ako investovat do tychto autobusov, ktore tak ci tak jazdia uz iba na delenych sluzbach. A 941ky si svoje za tých 10 rokov odkrútili na takej 11, 18, 27, 34 v špičke večne natrieskané spoje nad povolenú kapacitu (sám som pomáhal denne ich preťažovať keď som cestoval do školy ? ) karoséria to po rokoch proste nezvládla...
Ktore "socialisticke" autobusy mate na mysli?
Ja v tom nevidim žiaden problem, keď su staršie autobusy spoľahlivejšie a nie su naročne na udržbu tak nech jazdia. Všetky su po GO s vynimkou "ukrajiňakov" ktore su r.v. 98 ale karoseriu maju tiež opravovanu takže niektore su v lepšom stave ako 941.
Ja s tebou súhlasím, no pokiaľ mesto bude stále menej a menej dotovať DPMK, tak to reálne hrozí, že sa budú vyradzovať autobusy, ktorých údržba je náročnejšia (či už pre kvalitu samotných vozidiel, alebo náhradné diely)...
Hlavne, že dvakrát staršie vozy jazdia ďalej. 941-tky nie sú do košického kopcovitého terénu práve najvhodnejšie, ale autobusy, ktoré jazdili už za socializmu majú byť lepšie? Dúfam, že toto bola výnimka a ďalšie 941 do šrotu nepôjdu.
...ja som to len myslel tak - že sú od nich aj staršie vozy a riadne a o pekných pár rokov (deduškovia, babičky) a ešte jazdia a tieto by sa mali vyradiť.. neviem či svoje odkrútili už a "zarobili na seba". Je to paradox ale žiaľ asi realita.. ?
vzdy ked sa chcem na tuto stranku pripojit cez mobil (t com) tak mi zacne nacitavat a nejako v strede sa to zasekne a ani zanic mi ju nechce nacitat. neviete cim to je?