Reply on: KVKV #9197:
No konečne som sa dočkal.Boli tam časy , keď historickým aktivitám a záchranám vozov velmi nepriali, ale to sa zmenilo: To som rád,Ringhofferku ponúkali na predaj aj nám...Inak im držím palce!
T2 a majstrovské dielo???Ale no!Jedine v remeselnom vyhotovení,ale budiž.Ak by takto urobili voz Košičania,tak by ste podaktorí chodili blejt za vozovňu na to dám jed! ? ? ?
A naša T2 je zatiaľ polotovar prakticky pred renováciou...Netreba to moc prežívať.
T3 raz bude.Zatiaľ nikomu nechýba,máme toho dosť v bežnej premávke... ?
A pokiaľ budú drbať do histórie arogantní sopliaci z nejakého pochybného spolku,ktorí si nedajú poradiť od starších všeznalých odborníkov,tak tu nebude druhá a tretia liga,ale štvrtá. ? ? ?
Tatranka
Takú nehodu alebo práve túto???,ako 260 a spol. som videl na vlastné oči.Bolo to keď sa robila reko Moldavskej 1985?,nemám v hlave.Vtedy sa vozy prichádzajúce z Terasy otáčali na triangli Tr.SNP-Bardejovská.Stalo sa to v rannej špičke pred siedmou hod.,deň,mesiac už neviem,mohol to byť jún,šlapali sme pešo s kamošom od autobusu na Moldavskej na prax do DPMK akurát okolo zastávky Spol.pavilón,krásne slnečné ráno... Súprava A stála na zastávke Spločenský pavilón,preplnená ľuďmi,pripravená na odchod ďalej na Terasu.Súprava B,ktorá do nej vrazila,došla z Terasy a odparkovala na Bardejovskej.Normálne mala B počkať až odíde A,a tak zacúva.Namiesto toho vodič po prehodení výhybky nastúpil,osolil to čo sa dalo,kolesá prešmykovali a napálil to spiatočkou do stojacej súpravy A.Rana,zvonenie zvončeka,ľudia v šoku.Ja som čumel čo to ten idiot robí,veď to nezastaví...Dodnes mám pocit,že to bolo zámerné,ktovie či mu dotyčný vodič nebehal za ženou...
Prví cestujúci sa po chvíli po roztlačení dverí dostali von,duchaprítomnejší chlapi hneď začali dolovať vodiča von,našťastie išla okolo sanitka,takže ho hneď brali do nemocnice.Rozmlátené vozy sme videli po praxi už vo vozovni,otras,čelá otočené dovnútra,viem že jedna súprava boli vozy T3SU,zadné trojsedačky išli k zemi aj sľuďmi...T3SUčka boli určite opravené,potom mali kabíny bez okien a iný dezén umakartu.