Reply on: veteran #11245:
A prečo by to obmedzenie malo končiť osou križovatky? Je to niekde v definícii? Ja vychádzam vždy z toho, že končí vzdialenejšou hranicou križovatky. A ten posledný odstavec tiež nie je úplne jasný - znamenie o zmene smeru jazdy sa dáva podľa geometrického tvaru križovatky, nie podľa prednosti v jazde. A teda v obyčajnej štvorramennej sečnej križovatke zahne hlavná cesta doprava, obmedzenie bude pokračovať rovno po vedľajšej?
veteran
Inak konečne, že sa toto dostáva do života. Množstvo z tých vecí som videl už kedysi pred 10 rokmi. Veľká škoda, že sa na jednej strane zavádza symbol koľajového vozidla, ale v značke 151 zostáva parná mašinka. K dokonalosti chýba už len jej ústavná ochrana
Ešte v rámci značky 212 nepripustiť variant prikázaný smer obchádzania vpravo i vľavo (logický nezmysel) a zbavili by sme sa už asi všetkých (česko-)slovenských značkárskych chuťoviek.
No a zostáva dúfať, že projektanti aj začnú správne používať súvisiace VL a ďalšie dokumenty a aby sa teda neopakovali prípady, ako napríklad KO na Moldavskej či križovatka pri bývalom VSS, kde je smerové DZ navrhnuté absolútne nesprávne a zmätočne.