Akurát to vaše zmysluplné riešenie je finančný mission impossible, takže ho rovno môžeme nazvať utópiou. Pokiaľ by sa tram niekedy vôbec stavala, tak najskôr v trase ako píšem, lebo by to nestalo až toľko peňazí. Ale súhlasím, že troleje by na THC mohli, len keď vidím tie natiahnute na KVP bez využitia, tak neviem. Pokracovanim Masarykovej bol samozrejme myslený most ponad Hornád a napojenie Prešovskej. Ešte by mi niekto mohol vysvetliť, prečo na Lesnej nie je problém prestúpit z tram na bus a na THC už vyhlasujete bojkot MHD? Čo potom takí obyvatelia sídliska nad Popradskou či Trebišovská, kde je to tiez do kopca od SNP a 17 nejazdí extra často?
U nás by takéto "nelogické" riešenie asi neprešlo, ale pre iných je vyššia obslužnosť obytných celkov priorita. U nás sa takéto extrémne riešenie ani nežiada, no je otázka, nakoľko flexibilní vieme byť v trasovaní na Slovensku a či vôbec ešte zostávajú nejaké dobré možnosti pre Ťahanovce.
veteran
1. Parkovanie nebolo zrealizované ani len v rozsahu zastavovacieho plánu sídliska z 80. rokov.
2. Občianske vybavenie nefunguje tak, ako bolo navrhnuté pôvodne.
Kým bod 1 je stále riešiteľný a dá sa v pohode stavať aj nad rámec pôvodných plánov, bod 2 je už ťažší oriešok (spoločenské potreby a návyky sa zásadne zmenili). Drevenice vo vnútrobloku, ktoré mali slúžiť ako doplnok k hlavnému OV v pasáži na Budapeštianskej, sa premenili na všeličo možné. Navyše, z plavárne pre základné školy sa stala administratívna budova, z časti jednej ZŠ policajná stanica a tak ďalej. Toto všetko logicky ťahá statickú aj ostatnú nepešiu dopravu do tohto vnútrobloku a celý koncept sídliska sa v podstate rozsypal. A ešte keď k tomu prirátame chronické problémy s jediným kapacitným výjazdom...
Miesto riešenia týchto problémov chcú zabetónovaním koridoru pre električku výlučne na Americkej triede vyrobiť problém ďalší: vyháňanie ďalších ľudí preč z MHD.