V tomto prípade by som dpmk nekrivdil. Hrozila úplná likvidácia prevádzky. DPMK aspon nejak udržoval prevádzku. Ujal sa toho možno štýlom , že medzi svoje mnohé problémy pridal jeden další, ale aspon to prežilo.
Pán Lehotský je iná trieda, proste schopný manažer so záujmom o vec, nech sa mu dlho darí.
Vďaka za info. Je pozoruhodné, že odkedy Detská železnica nepatrí pod DPMK, tak sa akosi "rozbehla" k lepšiemu (chvalabohu!). Predtým še ňedalo, ňebuli peňeži a tak. Nevypovedá to o niečom...?
Ešte keby sa podarilo to občas spomínané predĺženie trate smerom do Č. údolia, to by bolo niečo! Držím palce.
Vďaka projektu SPP s hlasovaním ľudí sa získali peniaze na rekonštrukciu a zvačšenie depa pre obe mašiny, dokončené bolo ešte pred sťahovaním mašiniek po rušňoparáde....prednedávnom sa aj predlžovala jedna odstavná koľaj pre zjednodušenie posunu /priveľa vagónov a kvôli zvačšeniu depa menej miesta/
Napr. pred dvoma týždňami jazdila v sobotu, ale zatiaľ ešte "vychytávajú muchy", nie všetci rušňovodiči na nej môžu jazdiť, má iné ovládanie ako Katka a je to aj zložitejší stroj....ale 1.9. na deň železničky by mali jazdiť všetky štyri mašiny...foto zatiaľ len na stránke DŽ....
Ku fotogalérii z Detskej železnice: ako je to s tou druhou parnou mašinkou (KRUTWIG), jazdí vôbec, alebo sa predviedla len na Prebúdzaní Katky? Náhodou nemá niekto nejaké aktuálne foto?
Alco
Ešte keby sa podarilo to občas spomínané predĺženie trate smerom do Č. údolia, to by bolo niečo! Držím palce.