Reply on: veteran #9238:
No je to tam.Porádne som musel zaostriť kuker,ale je to tam... ? Ešte tak pohľad na Strojárenskú aj s dajakým vagónom...
Tých trolejových úchytov tu máme zo päť základných typov vrátane súčasných.Najstaršie sú tie liatiny,potom čosi s okrúhlou podložkou alebo aj bez/na budove Polície od Kuzmánky je krásny kus aj s kĺbovým izolátorom,a aj tých je viac/,novšia verzia,pracovne som to nazval "prasačie chvostíky",podľa kvality vyhotovenia a všemožných variant na mieru evidentne samodomo á la DZMK-DPK,co kus to original,no a ešte dvoje už z U profilov,konfekcia používaná prakticky všade v ČSSR.
Na Moldavskej sú zabudované asi posledné keramické izolátory, "vajcia" ,v prevesoch.Toto už nikde inde nemáme,len visiace zbytky po budovách.Nahradzuje to plastová moderna...
Dispecer
"Prvé generálne opravy sa začali vykonávať v roku 1981. V tom istom roku boli v DP Brno zrekonštruované vozidlá #243II, 258, 289III, 291III, 292II a 309II na typ T3M, pričom dostali tyristorovú výzbroj TV1. Je potrebné podotknúť, že k pri vývoji tejto výzbroje poslúžila ČKD Trakce električka #263 už v roku 1969, ešte pred odovzdaním DP. Jej jazdné skúšky prebehli v sieti DP Praha."
http://imhd.sk/ke/popis-typu-vozidla/237/Tatra-CKD-T3.html