Reply on: nfc #924:
Drahy priatel - raz a navzdy si zapamataj, ze ked je nieco nekvalitne, nema zmysel to nakupovat a pouzivat len preto, ze to je slovenske. Zboznujem argumentaciu - kupujte slovenske vyrobky, pomozete sebe. Ak bude na trhu kvalitnejsi a lacnejsi zahranicny vyrobok, treba naopak siahnut po nom - a nie podporovat slovensku firmu, ktora vyraba nekvalitne veci. Ak jej (nekvalitne) vyrobky nebude nikto kupovat, bud sa prisposobi a zacne vyrabat kvalitne, alebo skrachuje - a tak to ma byt.Hyckat si firmy, ktore produkovali nepredajny sajrajt si moze dovolit komunisticky stat. Ale v nasej spolocnosti nech je radsej kvalita.
Toto sme si zvolili
Kami
Vyskusal som si linky 8 (Carrefour), 6, 16 a nejake utobusove linky.
Linka 8 ma celodenny interval 30 min, preruseny BP. rejme sa snazil dodrziavat chronomestraz, lebo sa vliekol a vetral na zastavkach. Hlasenie bolo spolahlive, dostatocne hlasne, len ten hlas sa mi velmi nepacil. V Presove, ci BB je lepsi.
Nova trat na Hajik mi trochu pripominala Prsiansku terasu. Hned za TT (miestny smetiari) cesta stupa ako na Prsany, vobec nevyzera ako typicka trolejbusova. Potom je odbocka na sidlisko, cesta je presne ako ta co mala viest od Kremnicky (od Vozovne) na Prsiansku terasu. Aj tie nove panelaky na zaciatku vyvolavaju dojem Prsian. Na konecnej vymenil tabule a spat siel ako 16. So mnou sa viezla aj jedna babka, co povodne chcela ist na Vysokoskolakov (opacny smer). Kvalitu trate neviem posudit, lebo tiez sa vliekol a vetral. Co ma na trolejbuse zaujalo, bola spina. Nielen zeby nepresiel transparentovym testom (prejst prstom po transparente) ak by nejaky mal, ale vrstva prachu bola vsade. Pod sedadlami, na tesneniach okien, okrem podlahy - ta zodpovedala beznemu pouzivaniu. Mozno si dokonca pamatala aj handru s vodou.
Aj zvonka mi busy pripadali trochu osumele, mozno je to farbou. Tak isto vyzera aj zlty "jogurt" v BB (026AV). Niektore troliky zacinaju kvitnut, asi ako v BB, ci BA po par rokov po VP.
Trolejbusove linky maju pekne intervalove CP s prekladom. Vodici sa stredaju na konecnej, alebo priamo na trase - aj autobusy. Tie uz CP nemaju take ukazkove. Este v spicke tam interval je, ale v sedle a cez vikend sa interval straca.
Mal som "stastie" na autobus, co nemal vzadu reproduktor ako je to zvykom v Blave. Hlasenie nebolo vzadu pocut.
Cize dojmy boli kadejake. Hned na druhy den som spoznal bystricke speciality. Autobusy len tak ziarili cistotou (zvonka).
Pri Usvite mi 24ka usla asi o 3 min, pomerne presne sla vzapeti 1ka - 1501. Aspon som si pozrel sedadla. Fakt su netypicke, take som nikde nevidel. Vidno na tom buse, ze vola po obnove, aj ked funkcne je v poriadku, aj potahy su OK. V protiklade so Zilinou si to vodic hasil cez 50, na zastavkach pribrzdil, ale nikde nikoho tak palil dalej. Pri VUBke som pozrel kedy mal mat odchod a bol len 2 minuty v pluse! O L100 som uz pisal. Viac zmien som nezachytil, ani som nemal cas nieco pofotit. Hadam nabuduce. Starsie fotky z BB a zo Ziliny budu coskoro.