Papyr, Majkl: minule som to na MU zistoval a na MHD "hrdo" davaju sumu X, pricom X = dotacia od statu. Ha ha
Treba sledovat rozpocet mesta, tam to bude.
"V EU" su aj Karosy B950, vsak motor a zadna naprava su rovnake, ale standardna Karosa B952 stoji pri kupe skoro polovicu (10 mil k 6 mil. Sk), neni tam tolko elektroniky a mechanicka prevodovka tiez spravi nieco s ekonomikou (spotreba). Jednoducho, potreba nizkopodlaznych autobusov je pokryta a penazi nie je nazvys.
ad #794 : je jednoduhsie napisat link (aj to nie kompletny) ako sa pozriet
Ani mne nie je jasny ten system rozdelovania. Kto vie kedy sa zalozil, lebo od urciteho casu sa len valorizuje aj s tymi disproporciami. Iste je, ze kolajova doprava ma podstatne vyssie kapitalove dotacie, bezne by hadam mali byt zavisle od objemu dopravy. Pocet cestujucich neviem, ale obcas sa to zverejnuje.
Treba sledovat rozpocet mesta, tam to bude."V EU" su aj Karosy B950, vsak motor a zadna naprava su rovnake, ale standardna Karosa B952 stoji pri kupe skoro polovicu (10 mil k 6 mil. Sk), neni tam tolko elektroniky a mechanicka prevodovka tiez spravi nieco s ekonomikou (spotreba). Jednoducho, potreba nizkopodlaznych autobusov je pokryta a penazi nie je nazvys.
ad #794 : je jednoduhsie napisat link (aj to nie kompletny) ako sa pozriet
Ani mne nie je jasny ten system rozdelovania. Kto vie kedy sa zalozil, lebo od urciteho casu sa len valorizuje aj s tymi disproporciami. Iste je, ze kolajova doprava ma podstatne vyssie kapitalove dotacie, bezne by hadam mali byt zavisle od objemu dopravy. Pocet cestujucich neviem, ale obcas sa to zverejnuje.

Papyr