Pozrela som si to ešte raz a keď to nedočítaš, fakt sa to dá takto pochopiť. Tým na Slovensku myslím túto situáciu s MHD a vybavovanie si účtov cez ľudí (a nie, že sa DPH platí len na Slovensku), keď si ten môj príspevok dočítaš ďalej, nájdeš tam, že v zahraničí je platenie daní prvý fakt, ktorý ľudia úradníkom obijú o hlavu, keď im nevychádzajú v ústrety. Toto som tým myslela a už by to malo byť jasné. (A toto ti nepíšem preto, že by som ťa chcela buzerovať, chápem že si už možno dosť vytočený).
Keď už si však spomínal tých odborníkov. Mám pocit, že do veci vidíš lepšie, čo ty na tie petície?
Tu: Re #5865 adrive: Vieš, adrive! Toto je možné tiež len na Slovensku. Kým sa ku tebe dostane tvoja výplata, je o peknú čiastku ľahšia. A prakticky aj z nej ti odchádza ďalšia čiastka. Na každom tovare je DPH.
Ešte taká drobnosť ma zaujíma. Budova, ktorá má slúžiť ako nová autobusová stanica bude niekedy aj dostavaná, alebo sa skôr rozpadne? Lebo ináč je to podľa mňa veľmi dobré miesto pre akúkoľvek inú firmu, či obchod.
Nehnevaj sa Vševedko, ale netuším, kde si sa dočítal, že sa v iných štátoch DPH neplatí, písala som o tom, že za ne majú viditeľnejšie protihodnoty a hneď tento fakt (že platia dane) využívajú na svoju obranu.
Dôležitý odkaz pre Ing. Snopka: v CP linky 8 som identifikoval chybu - v úseku NAY-žst. je vypisovaný dvakrát spoj s odchodom 6.23 od Tesca a spoj 9.23 na uvedenom úseku chýba (lebo je de facto o tri riadky vyššie).
ste obyčajny hajzli s podlavíc sa teraz nedá dostať do tesca ani na námestie slobody mali ste zrušiť 35 a 36 a nie obmedzovať 34 veď kto potrebuje ísť na *****ske uhlisko
ing.Snopko na AZTV hovoril o zvyseni cestovneho v priebehu 1 mesiaca na 17,. Sk. Vyzera to, ze su tu mnohi informovani o vsetkom, takze kto mi povie nieco blizsie o zlavnenom cestovnom pre ziakov,ako to bude s kocikmi a ZTP/nas pripad/ Dnes sme dokonca museli zaplatit 20,. pri doktorke co s 2 r. s ZTP doteraz neplatil nik. Budeme musiet platit aj v MHD?
poškodená v tomto prípade je jednoznačne BBDS-ka. Ja netvrdím, že bez dotácií sa nedá robiť určitá veľmi oklieštená MHD, ale čísla hovoria jasne (od Kamiho):
-72 mil. Sk dotácie v Prešove
-86 mil. Sk dotácie v Žiline
BBDS dostala minulý rok 50 mil. Sk a rozdiel tých 20-30 mil. oproti PO/ZA, to je rozdiel v kvalite MHD (nástup prednými dvermi a neexistencia časových predplatných lístkov). Ale teraz nemá ani to, a bez dotácie to určite nepôjde ani na tej úrovni, na akú sme boli v BB zvyknutí (t.j. slovenský slabý priemer)... ?
Jozef: snaha o DP tu bola aspon 2x. Mesto sice moze zadat dopravu komu chce, ale ten niekto sa musi dohodnut tak s mestom ako aj s SAD. Dokonca SAD je v lepsej pozicii, ovlada infrastrukturu. Uz vidim ako mesto parkuje stoje autobusy na dvore MsU. A trolejbusy? Jedem pri Tescu, druhy na Internatnej.
Proste obe strany su odsudene na dohodu, rozvod by bol mimoriadne tazky a bolestivy!
Viete co? Vzdy som sa zastaval Bystrice ked mi znami vraveli, ze chcu odist a zit inde,
ale uz som to pochopil tu sa naozaj neda zit vsetko tu smeruje k tomu aby sme pokapali hladom, lebo vsetko minieme na dopravu. Len ta Dukla za nieco stoji. Ale co s nou ked aj na futbal zrusili spoj (24). Ludia treba odtialto naozaj vypadnut a to cim skor tym lepsie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Koro