Z pohladu nezucastneneho pozorovatela by som v prvom rade chcel popriat uprimnu sustrast vsetkym pozostalym, skon verejnej dopravy v Banskej Bystrici ma mrzi. Na veci znalych by som vsak mal dve otazky:
1. Kedze SAD BB nedostava od mesta ziadne dotacie, znamena to, ze MHD v BB by po redukcii vykonov, zvyseni cestovneho a zruseni zliav mala byt ziskova, resp na nule?
2. Nakolko moze za radikalny upadok MHD v BB system p*covych kariet? Nebolo by po zavedeni prestupnej tarify mozne vybudovanie ovela efektivnejsieho systemu s mensim poctom liniek, no v konecnom dosledku s vyssou atraktivitou a lepsimi sluzbami pre cestujucich?
1. Kedze SAD BB nedostava od mesta ziadne dotacie, znamena to, ze MHD v BB by po redukcii vykonov, zvyseni cestovneho a zruseni zliav mala byt ziskova, resp na nule?
2. Nakolko moze za radikalny upadok MHD v BB system p*covych kariet? Nebolo by po zavedeni prestupnej tarify mozne vybudovanie ovela efektivnejsieho systemu s mensim poctom liniek, no v konecnom dosledku s vyssou atraktivitou a lepsimi sluzbami pre cestujucich?
adrive
Dnešná skúsenosť s MHD.. nastupoval som "resp." chcel som nastúpiť do 22ky (cca 15.45) pri viadukte, nemohol som, bola plná, aj keď som chcel, nech ma ludia štiknú a nastúpim dozadu, šofér ma nechcel zobrať... tak som ostal vysieť, ale čo to, ani nie za dve minúty viezla vzduch ďalšia 22ka, v ktorej som si vyberal, vedľa koho si sadnem...