Reply on: Jožomrkvička #49236:
vieš, to čo píšeš len snaha o obhajobu sadistického riešenia, ktoré praktizuje SADZV na svojich "službách zákazníkom". Jednoducho, logika veci hovorí, že v prvom rade je potrebná komunikácia a tá nebola, resp. bola presne takej úrovni, ako byť nemá (hoci ma v zásade neprekvapila). Druhá vec je, že vodič robí svoju prácu a pre svojho zamestnávateľa, takže by mal byť informovaný čo treba v taktomto prípade robiť - určite to nie je rýpanie typu, chodďte si ho zobrať na Partizánsku a odšoférovať - taký pokus tu už jeden chlapes tuším mal a povozil sa statočne ? Dnešok bol prenádherný, a preto dopravca mal očakávať zvýšený záujem. A ak nechce/nemôže vyslať posilový bus, bolo to treba povedať rovno a slušne. Hotovo, vybavené. Lenže poniektorí asi nemajú druhú signálnu sústavu (a ak by nerobili dopravu vo verejnom záujme, už dávno padnú na hubu).
BB-Schuhu
"keby niekto chodil za ním a stale sa vypytoval kde je druhý autobus"
To je problém vodiča, že nevie prísť k ľuďom a nahlas všetkým povedať aká je situácia. Potom nech sa nediví, že sa ho chodia po jednom vypytovať.
"Cestoval som s týmto vodičom aj včera a vodič zabezpečil druhý autobus rýchlo aj keď nakoniec nebol potrebný lebo sa vodič a osadka snažili zobrať všetkych do jedneho autobusu"
A toto je čo za logiku? Najprv predsa zvážim či je vôbec potrebné privolať posilu. A ak ju už teda privolám, tak nebudem vyvíjať snahy o to, aby sa všetci zmestili do jedného busu a posila prišla ako úplne zbytočná. Toto hádam riešim ako prvé a až potom, ak sa to ukáže ako nevyhnutné, volám na dispečing.