Kami: Prvy presovsky Renault c. 333 naklananie vobec nema. Ten druhy c. 343 naklananie ma, ale ovladany je len vodicom. To BB mala taku poziadavku, ze naklanat na kazdej zastavke automaticky? Navod na obsluhu vozidla totiz uvadza, ze kneeling sa smie pouzivat maximalne 3x v priebehu myslim stvrthodiny (plati pre klbak). Zoberme teda, ze pre solo voz by sa to mohlo 5x. Nemoze byt problem s vasim naklananim v tom, ze sa uskutocnuje pricasto? Stale totiz tvrdim (overil som si to aj u vodicov), ze v PO s tym problem nikdy nebol.
Presovky energetik je jednoznacne a nepochybne Peter K. Spytam sa ho a dam vediet.
Presovky energetik je jednoznacne a nepochybne Peter K. Spytam sa ho a dam vediet.
?!
Petik
Co sa tyka tej ceny za odber elektriny, to fakt netusim, neviem ani co je odber z VN a sazba B12. Ale ciste hypoteticka otazka - nemohol by sa DP dohodnut s nejakou precerpavacou elektrarnou na odbere prebytocnej energie v sedle a naopak na dodavani v spicke?
Inak k linkam z Kralik a podobne... myslim ze ich koncenie pri nemocnici tiez nedava velky zmysel. To by museli ti ludia prestupovat na iny druh dopravy (MHD) a teda by sa im to o dost predrazilo. Robit napajace trolejbusovych liniek asi nebude najrozumnejsie, pretoze tieto nie su ani rychlejsie, ani v meste ako BB neposkytuju moznost nejakeho supervyhodneho spojenia do inych casti mesta. A navyse co by ziskal autobus z Kralik tym, ze by koncil uz pri nemocnici, ked aj tak vacsinu dna niekde stoji a na Kraliky vynde 3x za den.
Skor by ma zaujimala ina vec. Preco tieto linky nie su sucastou MHD. Na zaklade coho BBDS rozhoduje, ktore linky budu MHD a ktore nie? Napr take linky na Spaniu Dolinu, Horne Prsany, Riecku... ved to ma vacsinu trasy v meste.