Petik: napajacia linka nemocnica - Podlavice by fakt nebola ziadne terno. Polovicu vykonov 34ky robia studenti. V pripade BBID (integrovanej dopravy) by pri nemocnici mohli mat konecnu niektore spoje z Kralik, Tajova, ...
Spickova elektrina sa riesi jednoducho - centralne sa vypina kurenie
Nepoznam sadzby a podmienky pre napajanie trolejov, ale pri odbere z VN sa na sadzbe B12 dalo dost usetrit pri dobre dohodnutom mnozstve (2-tarif pre elektricke kurenie).
ad Presovsky cigani - to nie je o rasizme (europske naivky by si mozno mysleli nieco ine), ale skor o diskriminacii bielych. Keby mna vodic prichytil bez listka, dostanem bez vahania pokutu !
Spickova elektrina sa riesi jednoducho - centralne sa vypina kurenie
Nepoznam sadzby a podmienky pre napajanie trolejov, ale pri odbere z VN sa na sadzbe B12 dalo dost usetrit pri dobre dohodnutom mnozstve (2-tarif pre elektricke kurenie).ad Presovsky cigani - to nie je o rasizme (europske naivky by si mozno mysleli nieco ine), ale skor o diskriminacii bielych. Keby mna vodic prichytil bez listka, dostanem bez vahania pokutu !
kami
Neviem ako presne sa robia vykony vodicov, ale jazdny vykon je suctom casu jazd podla CP.
Zaujimave je to delenie na spickove vozy. V BB sa delia na tie co maju linku (bezna linka, 2 nocaky, 3 zalozaky) a zalozne ktore si moze zobrat hocikto.
A nezavisle na tom deleni su tu vozy na vyradie, na ktorych sa uz nerobi udrzba a po vaznej poruche sa vyradia (spravidla sem patria tie zalozne bez linky) ak je cim jazdit.
V Presove ma zaujal interier vozov co nemali zjavnu GO (ako Starko ci BBDS). Povodny interier ale ako by mal o 5 rokov menej. Cize ziadne hrdzave, ci pokazene drobnosti ako to byva aj pri novych vozoch (v BA ale aj v BB), potrhane sedadla, ... Aspon tak som to videl ja.
V BB su tiez vlastne dielne, ale pracovnikov tam zdrzuju kadejake vraky z inych miest tak sa nemozu tak venovat vlastnym
A na zaver nieco z navrhu rozpoctu na rok 2003. Mierne sa zvysia bezne dotacie (menej ako 3%), kapitalove sa nemenia. Aj SADky dostanu trochu viac.