Nechýba, je to len "okružná" linka Okružnou ul.? s priebežnou konečnou zast. Tulská, teda hore v zozname sú uvedené odchody spojov zo zastávky "Orange" a "Daňový úrad", pri návrate len "Daňový úrad", lebo "Orange" je už príchod (nezobrazuje sa). Jedná sa o 7 spojov, pričom posledný ide po Partizánsku cestu. Inak v smere na Tulskú sa obsluhuje zastávka "Švermova ESC" iba ako druhá zvolenská po L 26. Prečo číslovanie 97 - však načo by vymýšľali novú číslicu, keď treba "utopiť" nočnú linku. V minulosti L 97 to bola krátku chvíľu aj TESCO linka na THK, teraz zase objednávka Orange...
chýba zastávka Orange a Daňový úrad - ale napr. z Námestia slobody sú nové spoje presmerovanej linky 97 späť. Len nechápem, prečo nezaviedli napr. linku 9, alebo 44, ale použili číslo, ktoré sa spája s nočákmi.
A je to tu? Zatiaľ MHD DPM BB.
Zmena cestovných poriadkov od 11. 11. 2011
Vážení cestujúci, s účinnosťou od nedele 11. 11. 2011 vstupuje do platnosti nový cestovný poriadok na linkách trolejbusovej mestskej dráhy č. 2, 3, 4 a 6, ako aj nový cestovný poriadok autobusovej linky č. 13. Trolejbusové a autobusové linky budú premávať s nasledovnými úpravami:
Tuším že ešte na portáli chýba časť Eurobusu a SAD DS, Slovaklines, SAD TT. Ostatné SADky už majú zverejnené cp čo sa týka prímesta. Myslím že vlani SADZV patril medzi prvými ktorých zverejnili. Tak uvidíme v stredu či nabehnú na portáli, bo oni zverejňujú pondelky, stredy a piatky. ?
Aj SAD LIORBUS, 505417 v zvláštnom tvare nahodenom, že nechodí, len na úseku BB-kraja?, 505427 Železnô neobsluhovanie niektorých nácestných zastávok, Hríbik 511506 opäť bez zmazania trojuhoníka (náväznosť z BA už nie je)...
Ako píšeš, platnosť nových cp za dverami a SADZV stále nič. Na portali.cp.sk je už veľa SADiek zverejnených, okrem iného aj SADLC - prímestské linky, tak neviem čo toľko "naši" schvaľujú. Podľa mňa nejaké cp by už mohli zverejniť, napríklad medzinárodné, diaľkové, MHD ZH, MHD BR, tu by už mohli mať jasno. Takže priebežne aktualizovať. ?
presne tak, pruhy pri AUdi sú úplne od veci, vždy keď odbočuje stará Liazka od ZV smerom doľava na stavenisko, tak sa nedá ibísť v priebežnom smere. To radšej nemali robiť žiadne pruhy alebo ich urobiť riadne podľa normy.
Nedá mi neodpovedať.
Ad diera 13:38 - 16:06) Momentálne je diera od 13:41 - 15:42, èo je 2:01 na odchod z Martina a od decembra bude 2:28. To je teda o 21 min neskôr oproti súèasnému GVD. Takže až taká hrôza to nebude. Èo sa tých troch vlakov, tak prvý je ZR 5 vozòový, druhý je 5(6) vozòový Ex z Prahy, Os rozváža ¾udí po zastávkach a robí prípoj k R 810. Èo sa týka nenadväzovania Zr vlakov na R od Ba, je to spôsobené poèetnými žiadosťami o posunutie vlakov, nako¾ko ¾udia nestíhali vlaky s odchodom xx:15. Tak došlo k posunutiu na xx:37. Viac cestujúcich cestuje z Ba do Šurian a Levíc, ako zo Šurian až Žiaru nad Hronom smerom na Martin. Potom by zase nestíhali Zr vlaky rýchliky na BA a KE.
Ale tak keï ŽSR nájde peniaze na kompletnú modernizáciu dákej lokálky a trať kde treba peniaze ako so¾ len na základnú údržbu chýbajú. Ale tak èo už, sme na slovensku.
Spojenie MT-BB vlakmi: je to tak, z rozdielu 2h. (13:41 a 15:42x) sa po novom stane 2,5h. (13:38, 16:06x) a bus Ostrava Lučenec chodí z MT 15:59/16:02, meniť sa predpokladám nebude, lebo posledná zmena bola vykonaná 1.10.11 už z obmedzeniami budúceho roku (a roky takto chodí), v CIS je platnosť tej zmeny do 31.5.12 http://portal.cp.sk/Data/L606701_111001_33036.pdf, kým na stránke sadlc do 31.5.15 (asi platnosť licencie) http://www.sadlc.sk/public/cp/lc/60670101.htm.
Čo sa týka vlakov medzi 16:06x a 17:28, áno, pôjdú 3, no teraz chodia 4: 15:42x 16:22x Os (tento sa skracuje po Hornú Štubňu, do BB z Turca tunelmi chodila veľká súprava prázdna, v BB vystúpilo 5-10 cestujúcich), 17:13, 17:35. Ako keby to posunutie Zr o 20 min. neskôr (16:06x) súviselo aj so zánikom tohto osobáka do BB (že je to bližšie k Detvanu medzi tými polohami 15:42x a 16:22x, 1 za 2, ale možno aj pre zabezpečenie 6 min. prípoja v ZA z Ostravy novým príchodom 15:33 Ex Kysuca-Zr 15:39x). Týmto sa oproti idúce Zr vlaky zo ZA a z BB budú "míňať" na dvojkoľajke v Turčianskych Tepliciach (teraz sa čakajú v Čremošnom, ako o 14:10)
Čiže z MT bude: 13:38 Zr vlak, 14:35x bus V.Krtíš (1,5h. medzera /doteraz najviac 45 min./ vplyvom zrušeného bus býv. 14:57x, posunutého vlaku býv. 15:42x a zrušeného Os vlaku býv. 16:22x), 16:02 medz. bus LC, 16:06x Zr vlak (tieto tým pádom v súbehu), 17:16 Detvan, 17:28 Os vlak
K spojeniu BA-BB prestup na Žilinu - bolo to podľa mňa vtedy dobré, keď to tak bolo (okamžitý prípoj tuším 3 min.), teraz chodia dva diaľkové vlaky na úseku ZV-BB ( začínajúci Zr a dokončievací R) v priebehu 20-22 min (a to ešte môže Zr o 13:18 zo ZV meškať, ak mešká Domica z KE do ZV pr. 13:12, a potom idú zaradom). Neviem, z akého dôvodu sa trvalo na odchodoch z BA xx:37 (možno príchody REX-ov z Viedne xx:32 cez Marchegg). No a Zr s odchodmi xx:44 z BB majú prípoje vo Vrútkach a ZA na oba smery (Považie, Liptov) a ak by čakali na zmeškaný R z BA v BB (prípoj 3 min., niekedy sa meškalo aj 30 min. z BA), tieto väzby by sa potrhali...
fragma