S tou linkou č. 13 sa to od júla (jej vzniku) javí tak, že je to kombinácia viacerých kompromisov a nutného riešenia nových situácií, zúžených na najnižšiu možnú mieru. DPM BB doteraz nemal "normálnu" autobusovú linku (okrem citybusov, hradených trolejbusov a kyvadlovky-nepravidelnej dopravy), od júla ide s novými trolejbusmi (vyradil staré a tých 19 autobusov, za ktoré ich "nahradil", chýbajú)-teraz musel riešiť kombináciu s VUC L 601463 dopravcu SAD Zvolen, odteraz s tarifou MHD (odstránenie súbehu, vyplnenie "dier", efektivita paradoxne znížením výkonov oproti zaniknutému CITYBUSU, zavedenie KLASICKÉHO MHD autobusu na Terasu, nová zastávka Mosadzná, vyhovenie požiadavkám občanov, častokrát podobnosť s diskutérmi), preklad so svojou čiastkovou a dojazdovou DRÁHOVOU trasou, absencia vozidiel (jedno 12M vozidlo na celú linku 13 /už to nie je citybusová dodávka/, ktoré je aj ako ich záloha).
Ja si myslím, že to na prvýkrát zvládli celkom dobre, z CITYBUS/PAL, na 12M BUS/PAL MHD (netrakcia)+PREKLADY popod TROLEJ dráhu/minimum prázdnych PREJAZDOV/VÝJAZD A DOJAZD z/do Vozovne ako býv. L 13 (minimum). Kdovie, ako by to bolo dopadlo, keby L 13 náhodou prebrala SAD Zvolen, či by nenechala len riedku L 601463...
Dolaïovania sa vždy nájdu a problém 3-13 je to najposlednejšie
Ja si myslím, že to na prvýkrát zvládli celkom dobre, z CITYBUS/PAL, na 12M BUS/PAL MHD (netrakcia)+PREKLADY popod TROLEJ dráhu/minimum prázdnych PREJAZDOV/VÝJAZD A DOJAZD z/do Vozovne ako býv. L 13 (minimum). Kdovie, ako by to bolo dopadlo, keby L 13 náhodou prebrala SAD Zvolen, či by nenechala len riedku L 601463...
Dolaïovania sa vždy nájdu a problém 3-13 je to najposlednejšie
BB-Schuhu
- nový ranný spoj na linke č. 34 o 3:47x zo Železničnej stanice a späť z Podlavíc o 4:03x (v júli sa objavila v médiách požiadavka na takýto spoj, no mesto to odôvodnilo nedostatkom financií)
- korekcia chronometráže v úseku Starohorská-Karpatská na 5 minút rovnako pre linky 24,25,27. Konečne!