Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Sťahovanie dopravnej kancelárie SAD Zvolen v Banskej Bystrici od 1. júna 2011.
Info: http://www.sadzv.sk/?program=51&module_action__0__id_info=24124
Reply on: brefos #44017:
somarina, ale v BB to vyšlo, takže môže aj vo ZV. Len je otázne, či im to niekto schváli ešte, lebo sa odvtedy zmenila "klíma" ? .
Bolo by možné keby vo ZV nasadili napríklad z BB nejaké naftové sóla a potom by požiadali z fondov EÚ o príspevok na nákup nových CNG vozidiel? Keď sa to pri t-busoch dalo. Či je to somarina. ?
Reply on: kvorka #44013:
Možno že pôjdu do ZV, keď ich prerobia na plyn. ?
Reply on: BB-Schuhu #44011:
A ty si už zabudol? Myslíš že nastal už ten čas? Ja myslím že nie.
Reply on: kvorka #44012:
Bolo by to pekné, ale neviem či sa to niekedy zrealizuje. Minule v novinách bolo písané že ZV má 24 liniek MHD, nuž len neviem kde L23 a 24 jazdí. ? A sú to totožné noviny čo dnes napísali že 18 kĺbov. Takže som v tomto pesimista.
Inak otázka pre DPM, LUK-a alebo niekoho znalého: čo bude s tými B941? Nájdu využitie, prerábka na plyn, šrot, predaj?
Reply on: BB-Schuhu #44011:
súhlasím s tebou do bodky. Vzhľadom na trasovanie liniek by mal mať práve ZV systém dlhých liniek, ktorý zaviedol tu v BB, pretože má na to vhodné podmienky:
1 Západ - centrum - Sekier
2 Zlatý potok - centrum - žst - Západ
3 Podborová - centrum - žst - Môťová/Sekier
prípadne meirne upraviť a na nich by mohli byť práve kĺby.

Lebo zakúpiť 4 sóla na súčasný počet 22 liniek, to bude síce lepšie než nič, ale nebude v tom žiadny systém a ani vyznačené spoje sa nebudú dať urobiť. No uvidíme.
Reply on: kvorka #44010:
Ale napadol ma aj iný uhol pohľadu. Hovorí sa o reorganizácii systému MHD ZV. Ak by náhodou (ja by som bol len rád) došlo k vytvoreniu systému nosných liniek, čo si v podmienkach Zvolena viem celkom reálne predstaviť, tak pár kĺbových autobusov by tu našlo uplatnenie. Ale stále platí to, že akýkoľvek nový prírastok bude pozitívom. Je rok 2011, a MHD ZV má okrem jednej B952 všetko iba B732 a 0 nízkopodlažných vozidiel.
Reply on: brefos #44008:
niekde na stránkach mesta, síce nepísali či kĺby, ale ak chcú aby nejaké vozidlo robilo nosné spoje, kĺb je na mieste, lebo inak je to vozidlo ako každé iné, ibaže NP. ? Na druhú stranu u CNG kĺbu by nemohli ani hovoriť o nejakej zvýšenej spotrebe, pretože oproti naftovým sólam vyjde beztak lepšie.

Re #44009 BB-Schuhu: určite, s tým možno len súhlasiť.
Reply on: brefos #44005:
Bude úspech, ak sa vôbec zakúpia tie 4 nové nízkopodlažné autobusy pre MHD Zvolene - hoci aj sóla, nieto ešte kĺbové...
Reply on: kvorka #44007:
A to si kde čítal? Linku 6 vylučujem(tu nikdy ani kĺb nejazdil). Najviac sedí L9,15. No ale aj tak to bude blud.
Reply on: brefos #44006:
a možno aj áno, keďže by podľa predošlých vyjadrení mali premávať do každej časti jeden na nosných spojoch (čiže asi na L6,7,9,15,20?)
Reply on: brefos #44005:
No je tam preklep: ZVOLEN. Osemnásť nízkopodlažných kĺbových mestských autobusov s pohonom na stlačený zemný plyn plánuje najneskôr do konca tohto roku kúpiť Slovenská autobusová doprava Zvolen. Tomuto neverím, to by znamenalo že do ZV pribudnú 4 kusy kĺbových vozidiel a to sa mi nevidí. ?
Zvolenský prepravca nakúpi nové autobusy
Do mestskej hromadnej dopravy vo Zvolene by mali pribudnúť štyri a do Banskej Bystrice štrnásť plynových nízkopodlažných autobusov.
http://zvolen.sme.sk/c/5910039/zvolensky-prepravca-nakupi-nove-autobusy.html
Reply on: kvorka #44001:
to isté sa týka ZV-366BI žiaľ...
A s nefunkčným transparentom vzadu jazdí ZV-356BI.
Na zastávke "Dolný Jelenec, Jelenská" smer BB bola vybudovaná nová zastávková nika. Samotná zastávka je v novej polohe, kde nahrádza už zrušenú zastávku "Dolný Jelenec, č.d. 187". Pôvodná poloha zastávky sa nachádzala hneď za zákrutou a v klesaní, čo zrejme nevyhovalo bezpečnostným pomerom.

Každopádne, na linke č. 601469 bolo pri poslednej zmene CP zrušených dosť veľa zastávok, väčšinu z nich naozaj už nikto nevyužíval. Dnes som si všimol, že pomizli už aj označníky a zastávkové prístrešky (napr. zastávka Motyčky-Štubne).

Medzi Starými Horami a Donovalmi sa zastavuje už iba na zastávkach:
Dolný Jelenec, Jelenská > Horný Jelenec > Motyčky > Jergaly > Hanesy.
Strojvodcovia chcú v piatok hodinu štrajkovať (od 14:50 h do 15:50 h)
http://aktualne.centrum.sk/ekonomika/slovensko-a-ekonomika/clanek.phtml?id=1233942
Mňa mrzí, že SAD ZV si opäť robí "cochcárnu" a na buse ZV-318BI opäť prelepené celé zadné čelo bez výrezu na reklamu. Neviem už, či je to diletanstvo alebo debilita.

K tej nehode ešte, #1006 na L8 smer stanica prišla o všetkých pasažierov, keďže ju dlhšie nechceli pustiť. Následne som videl v premávke:
BB-348BJ, BB-349BJ, BB-993BC a na prejazde po Stavebnej na stanicu aj BB-716BE (alebo 715?). A trolejbus potom žiadny.
Reply on: PIT #43999:
Premávka bola práve obnovená v plnom rozsahu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.