čo je v Neresnici s akou križovatkou? Jednak ma napadlo, že v rámci "revitalizácie" železnice určite nebudú chcieť prevádzkovať osobnú dopravu takže, to pôjde asi iba tak, že kraj si prenajme/odkúpi nejakú 810/811 s prívešákom a bude robiť GVD vo vlastnej réžií, teda bude môcť koordinovať vlakové a autobusové spoje. Priznám sa, že nepoznám pomery na danej trati, či je rýchlejší vlak alebo autobus a či je vlak naozaj dobre dostupný pešo v každej dedine, lebo ak to je väčšinou prípad, že stanica/zastávka 0,5km a viac od posledného domu v dedine, tak potom je jasné, že autobus má vyhrané. Momentálne sa mi už ani nechce na Google Earth pátrať kde v akej poloha železnica je, takže zajtra ? Bolo by lepšie keby tieto lokálne železnice v kraji boli v réžií kraja čo sa týka osobnej dopravy, aspoň by si kraj koordinoval dopravu na danej trati, príp. by kraje medzi sebou spolupracovali keby šlo o spoje premávajúce z regióna do regiónu, príp. by to bolo tak, žeby kraj vypracoval vždy návrh na CP pre vlaky a autobusy, tak aby vlaky pokrývali najvyťaženejšie časy a autobusy mimo ne a tam kde vlaky nechodia.
Pozdravujem vsetkych na fore -prispievam 1-krat,ale sledujem Vase forum tym ze mi chodia vsetky komunikacie mailom .Cize zhruba viem o com pisete a co riesite.
Ale k problemu - urcite mi budete vediet poradit.Je to z Vaseho fachu.
Moj syn isiel v sobotu do skoly v prirode.Ked sme ho isli vyprevadit k autobusu - trochu som z nedoverou pozeral na ten ,,uzasny,, autobus ktory pre nich prisiel.
Odfotil som si urcite ,,dobre a zachovale predne pneu,, ,ale v podstate som to nejak neriesil.
Ale dnes nam volali pani ucitelky - ze by bolo dobre aby sme malemu priniesli vsetky komplet veci nove,nakolko ked vystupovali z autobusu a sofer vykladal tasky upozornil ich ze su ,,trosku,,mokre, ze mu tam nieco vytieklo.Ze mu praskla HADICKA.
No nas maly mal komplet nacucanu tasku so vsetkym oblecenim tak ze niektore kusy mohli zmykat!!!Oni to posusili ale vsetko to smrdi - A TOTO BY SOM OD VAS POTREBOVAL POTVRDIT - BOLA TO BRZDOVA KVAPALINA? A V TAKOM MNOZSTVE ? TO MA KOLKO V OBJEME V SYSTEME? ALEBO TO BOLO NIECO INE ? TECHNICKY ROZMYSLAM AKO LAIK - ALE CO TADIAL ZA POTRUBIE MOZE VIEST? Smrdelo to ako ked som si do Feldy daval CASTROL DOT 4 , alebo nieco take.Zajtra to chcem ist riesit so skolou - co za autobus a od koho objednali?Ako si moze taky sofer zobrat tolko deti na krk a autobus v takomto stave?
VAS NAZOR?
Dakujem Vlado
Nie vraj, ale naozaj to bolo písané na jednom predvolebnom letáku, ktorý som si našťastie odložil. ? Buď to nemá na to peniaze-zrejme, alebo čaká na križovatku v Neresnici vo Zvolene, alebo neviem...
Neviete ozaj či sa nemá zaviesť do budúcna opäť osobná vlaková doprava na trati 153 Zvolen - Šahy? Vraj BB župan sľuboval, že ľudí budú voziť aj vlaky, resp. nahradia vo veľkej miere autobusy. Čo je vlastne dôvodom, že na takej dlhej trati nejazdia osobné vlaky? To ju nechá štát len tak schátrať, 74km úsek? ?
Na budúcej zastávke na preložke Rudlovskej cesty (pod mostom) je už osadený nový označník - premiestnili ho z pôvodnej polohy pri Aurise (smer Sásová).
Áno máš pravdu, ten zjazd tam bol (až do druhej prestavby koncom 80. rokov). To, že tam chýba možnosť (obojsmerne) odbočiť v smere BR-RK vidím problém už v samotnom projektovaní križovatky. V čase keď sa ten uzol ešte len začal stavať a robili sa prípravné práce (t.j. roky 1973-1974), asanácia domov na Vajanského nám., určite bol priestor na to, aby sa uzol postavil poriadne. V dnešnej situácii si akékoľvek zásahy do križovatky už neviem predstaviť (okrem iného je to v tesnej blízkosti ESC), ale v čase výstavby (pred 35 rokmi) tá možnosť určite bola. V každom prípade dokončenie severného obchvatu tejto situácii pomôže, ale dôsledky neúplnej križovatky budeme znášať aj naďalej, o tom som presvedčený.
O tej Skuteckého viem že sa o tom uvažovalo. No myslím si, že v súčasnosti sa už od toho upustilo.
kľudne nech si SOR vyrába, len nechápem prečo po rokoch stagnácie v obnove vozových parkoch DP na Slovensku sa zrazu všetci prebudia akurát keď príde SOR a to najväčšie hovno na autobusovom trhu spadne práve na Slovensku a zas môžme minimálne 10-15 rokov iba snívať o autobusoch a trolejbusov na úrovni, aká je v Nemecku, Rakúsku, či Nórsku alebo Švédsku. ? Nezaslúžili by si aj konečne slovenskí užívatelia VHD vozidlá na úrovni po toľkých rokoch čo mali trpezlivosť?
Ty si zaryty antisorista, takze vo vsetkom co suvisi so SORom vidis davku sprostoty. Lenze ci v tom nie je naopak davka tvojej obmedzenosti?
DP v minulosti generalkoval trolejbusy Skoda Ostrov a z tohoto hladiska to moze byt zaujimava prilezitost. Vidis, ze uz dnes si sami montuju elektrovyzbroj pre vlastne trolejbusy. Takze tu vznika moznost spoluprace so SORom (ako vyrobcom) na dlhodobejsej baze. Uz pred 2-3 rokmi som sa na pive bavil o takejto moznej spolupraci s jednym nemenovanym diskuterom:)
Kriste pane, to, ze kupuju SOR je dokaz toho, ze to bol zamer? Ten tender bol nastaveny tak, ze by som vynimocne veril tomu, ze ho SOR vyhral uplne normalnou cestou.
vidíš, BB vedela ako docieliť dodanie SOR t-busu. V živote by som nekupoval ja ako dopravca niečo čo nie je overené v premávke už v nejakom počte kusov, len preto, že to stojí málo. Dnes to môže stáť málo, no neskôr môžu vystúpiť do popredia rôzne problémy s vozidlom, čo môže narobiť viac problémom ako úžitku. Robiť zo seba testovací okruh v situácií v akej je MHD na Slovensku chce silnú dávku sprostosti. ?
Pravdu mas, co sa tyka kopcovitosti terenu. Ale co sa tyka motania, tam nie je ziadna kolizna krizovatka. Vsade si na hlavnej, ziadne semafory (tvoja alternativna trase cez Kukucinku je blbost). Po nabrezi mas 5 semaforov a potom krizovatka na Striebornom namesti. Uplne plynule to tam proste nebude.
Mimochodom, ked sme pri tych cestach v BB, neviete, ci sa realne planuje predlzit Skuteckeho ulica ku starej nemocnici? Chyba tam cca 130m.
To je zahadou aj pre mna. Ale zjazd v minulosti mozny bol, a to zhruba v mieste dnesneho velkeho kruhaku bol vyjazd - dost prudky 270st. Prave prestavbou krizovatky (a vystavbou toho nadjazdu smer Praha) ten zjazd zanikol.
Zjazd by sa dal vybudovat aj dnes myslim bez vacsich problemov. Medzi trafo stanicou a estakadou je dost miesta. V opacnom smere by to uz bolo horsie...
A práve to, čo si uviedol v poslednej vete, je pre mňa záhadou. Doteraz som nepochopil, prečo tá vetva nebola postavená už pri výstavbe križovatky. Však dopravný uzol na Huštáku prešiel dvomi kompletnými prestavbami (prvýkrát na konci 70. rokov, druhýkrát na konci 80. rokov) a na toto sa vždy akosi "zabudlo".
Uvidíme, či im to bude stáť za to "motanie sa" sa po 29. augusta, Partizánskej, Ceste k nemocnici, Rudlovskej, alebo resp. v alternatívnej trase po pomerne úzkych uliciach ako Horná, Kukučínova, Skouteckého a následne Rudlovská..? ? Píšem to preto, lebo po dokončení SO sa dá predpokladať, že sa presunie zo Štadlerovho nábrežia, J.Kráľa presunie na SO nielen mimomestská tranzitná doprava, ale aj veľká časť mestkej a regionálnej, tým pádom by bol prejazd popri Hrone pri dobre nastavených semafóroch so zelenou vlnou bezproblémový. Akurát ako píšeš, tá dĺžka naviac by mohla byť motivujúca, ale zas ktovie či sa tým aj ušetria pohonné hmoty..? ? Stúpanie k Starej nemocnici, resp. Kukučínovou a ďalej po nájazdovej rampe z Rudlovskej na SO by pri nízkych prevodoch mohlo vyjsť možno aj drahšie ako relatívne dlhšia trasa (popri Hrone a následne J. Kráľa) po rovinatom teréne so zaradenými vyššími prevodovými stupňami. Jedna vec je istá, na Huštáku vedľa Trosiek chýba nájazdová a zjazdová rampa hore na estakádu.
Tak ma zrovna napadlo, ze po dokonceni SO budu moct dialkove linke v smere Zilina a Ruzomberok ist cez Sidlisko, hore popri starej nemocnici a pri Aurise sa napojit na SO. A nielen ze sa vyhnu semaforom a zapcham, ale este som spocital, ze to bude o 1.5km kratsie.
Na www.banskabystrica.sk sa objavila sťažnosť na nedostatočnú kapacitu linky č. 34. Áno, súhlasím je to problém. Táto linka (spolu s L35 a 36) bola v novom CP 2006 výrazne obmedzená. Dovolím si tvrdiť, že ani na linkách do Sásovej to nie je už teraz také zlé (linkou č. 25 bežne cestujem v čase prepravnej špičky - okolo 15-16 hodiny, ide sólo autobus a v ňom do 15 ľudí, čiže biedna vyťaženosť). Cestujúcich ubudlo, ale L34 by mali riešiť. Je to asi posledná linka v MHD BB, kde ešte existuje taký dopyt, ktorý nie je dlhodobo kapacitne adekvátne uspokojený. V snahe nestratiť aj tých posledných cestujúcich, by naozaj malo mesto riešiť dopravu do Podlavíc.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk