čiže ak správne predpokladám, tak ráno robí jeden z tých zdvojených odchodov zo Sásovej kraťas a zvyšné odchody klbáky, tak je? Robím si čiste pre seba návrh ako by sa dalo čo najviac eliminovať súbehy a-bus, t-bus (samozrejme v prospech t-bus) hlavne čo sa týka oblasti Kremničky - tu ma napadá, že či by nešlo spraviť namiesto L21/22/41/90 jednu linku v trase Rakytovce - Kremnička (prestup na t-bus) - (Iliaš ) - STK - Radvaň - Mládežnícka - Úsvit - mestský park - Karlovo - Sásová - Starohorská (10/20/12//20, nasadzovali by sa klbáky, cez víkend sóla) a z L21/22/23/90 by bola jedna linka s intervalom 8-10/20/10//20 (príp. by sa včlenila do tejto novej linky aj L20 a interval by sa posilnil na 7-8/20/8//20) v trase L21+22 a od Nám. slobody s pokračovaním k železničnej stanici (určené spoje by šli ako náhrada za L20 a 41 na Uhlisko).
V mestských dopravách na území VUCBB nepaltia vodiči nič, len si čipne ako je to v príspevku #41564, ale v prímestskej doprave by mali za každých 50km platiť 0,04eura a na diaľkových zrejme to isté a na medzinárodných to už neviem. ?
Hej?? no..to som už nevidela..kolik tam je..či 0 či kolko...aj s okuliarmi som slepá jak patrón ☺ No ale je to blbosť. Doteraz to pekne fungovalo aj bez nulových lístkov a dobre bolo. Ale keď sa nudia tak nech vymýšľajú.
A ďakujem za info, navrátil si mi kľudný spánok ?
Dneska som šla MHDčkou v Brezne. Do šrotibusíku nastúpil další šofér SADZV, ešte mal pekne aj rovnošatu na sebe (chválim) a zrazu začal vytahovať penaženku - a drb - čipkarta. Prišlo mi to fakt divné. Prvý krát v živote som videla zamestnanca SADky kupovať si lístok v buse. To je už fakt prúser čo sa to tu deje ?
Na stránke mesta http://www.banskabystrica.sk/je odkaz na návrh nového ÚPN, avšak hneď v texte odkazu je chyba "Nárh územného plánu k nahliadnutiu" Sledujem to už dlhšiu dobu a napriek tomu že to bije do očí veľkému počtu návšteníkov oficiálneho mestského webového portálu, nikto zrejme nemá snahu to opraviť. Ja viem, dopísať písmenko "v" asi nie je jednoduchá záležitosť... ?
Vzniesla sa vlna kritiky na spôsob, akým bol tento dokument zverejnený verejnosti. Ja s tým súhlasím, teraz je to veľmi slabé oproti roku 2008, kedy bol zverejnený koncept nového ÚPN. Doba na pripomienkovanie bola vtedy 3 mesiace, teraz dali iba jeden mesiac (zatiaľ neviem, či sa občianskym iniciatívam podarilo predĺžiť termín).
Práce na uzavretej Ceste k nemocnici napredujú rýchlym tempom. Pokroky na novej ceste a novom kruhovom objazde vidieť každý deň, je možné že výluka sa napokon až tak veľmi nepredĺži.
a ty vies, co vlastne chcel povedat? raz pinda, ze su nizko, potom, ze vysoko...
pritom vyvesky su stale v rovnakej vyske... t.j. tych cca 120 az 170 cm... podla poctu vyvesiek...
človek by sa zhodol, že si chcel napísať "zohol". Cestovné poriadky by mali byť umiestnené asi v 140 cm, aby na ne dovideli starenky a deti. Ty keď máš 200 cm, tak sa pol metra zohneš, ale keď oni majú 150, tak pol metra nevyskočia! To po prvé. Po druhé, keď cestovný poriadok na zastávke nechýba, je čitateľný a platný a jedinou jeho chybou je, že je príliš nízko, tak na tom Bystrica nie je až tak zle. Sú totiž často aj v onakvejších mestách zastávky, kde tomu tak nie je a poriadok si tam môžeš zistiť nanajvýš cez mobil.
no.ev.di.