Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: bigmac #3360:
Kľudne by ešte mohli premávať, na naše podmienky sú ideálne. Vozy to nie sú zlé, je to chyba dopravcov, že ich nechali vyhniť až do takéhoto štádia. Stačí sa ísť pozrieť do Budapešti, ako má vyzerať prevádzkový Ikarus 280.
Reply on: Kami #3358:
chceš snáď povedať, že napr. Karosy sú (v porovaní s ikáčmi) v lete dobre vyvetrateľné? možno to jedno stredné miesto na zadnej päťke, lebo tam je jediný normálny stropný vetrák...
re #3358, kami:
s vetranim v lete je problem v kazdom autobuse. bratislavske ikace nekuria z dvoch pricin: rozkradnute bufiky, ci uz teplovodne alebo teplovzdusne. spotreba na kurenie nie je nikam zanormovana a tak vodici naftou kuria len velmi malo. zaujimave, ze sadistibyvalych dz 801 a 802 mali vo svojich hrkotacoch teplo. iste, menej dveri, menej zastavok, ale bufik si pocul podstatne castejsie ako v nasom voze a hlavne si ho pocul aj vo vleku. tymto vsak nehodlam obhajovat ikarusy, mali tu byt uz len ako historicke vozy a nic ine...
re #3354, luk:
teraz si mi pripomenul trolejbus 6283 (14Tr). tam je aj buse bs100, aj emtest kasa bez tlaciarne a priehradky na bubaky. akurat to tam vydatne zavadzia. mali tomu domontovat hlasic, ale naposledy tam nic take nebolo. ale je to satelitom sledovany trolejbus (gps), tak co sa mi nepaci, nevies? 🙂
Bigmac #3353: linka 31 je minibusova a podla toho ma aj trasu.
ad BUSE: prislo do BR s Karosami B932 (r.v. 1998-9) z BB. Proste BB ma dost dobry park tak preraduje niektore starsie vozy. Aby nezavideli. 🙂
ad Ikace: no neviem. Ked sa to v lete neda vyvetrat (BA 2936, 4951) a v zime nekuri tak mi to az tak jedno nie je.
Kami! To nie je všetko! Bývalá 19-13 dnes na linke Brezno - Pohorelá!
Vo Zvolene na osobnej stanici su vyvesene informacie o elektrifikacii trate ZV-BB. Z nich som sa dozvedel, ze sa most cez Hron na zvolenskom zahlavi velkej stanice v BB sa ma zburat a nanovo postavit. Podla mojich info od jednej sprievodkyne sa hovori o dlhodobej vyluke, pricom vlaky premavajuce zo ZV smerom na Zilinu budu pocas nej odklonene cez Kremnicu.
V pripade zotrvania súčasného stavu najazdia BB trolejbusy v tomto roku 1.096.000 vzkm.
Reply on: bigmac #3353:
No veď toto aj mne kole oči - načo po breznianskom lufte navážajú státisíce bez úžitku (a my sa tu musíme trápiť s EM-trestom, ktorý by tam pripojený k pokladni v pohode fachčil).
re #3351, luk:
bystricke prepravne vztahy nepoznam a preto ich ani nemozem riesit. linka 31 mi uz vobec nic nevravi. s breznom je to tiez podobne. uputali ma tam 2 veci. do balogu luxusne dobre spojenie z brezna (po poruche busu vodic aj s cestujucimi spravil zachadzku priamo do dz brezno, kde zaobstaral voz pre tych, co nepobral z toho poruchoveho) a papierovy infosystem. pozitivum versus ???negativum??? ak im stacia papieriky (neviem, ci stacia) nech ich maju, ale nech potom nepre***avaju bubaky za buse tabule, ked ich nevedia vyuzit. add ikarusy: ak to pride nacas, je to ciste a nacas ma to podla cp dovezie, tak mi je jedno, ci to je mb conecto, alebo ikac 280.08, resp. 280.10, aj ked ten ikarus urcite medzi ekonomicke a ekologicke vozidla nepatri.
LUK: ta myslienka je naozaj kacirska.
Realne su len 2 moznosti. Bud ciciak dostane znacky a riadne sa porobi, alebo sa kupi nieco 7 metrove, dufajme ze v mestskom prevedeni.

Ak sa rozhodnu pre druhu moznost, hadam predznamena aj buduce vozidla na linky typu 31.
Reply on: bigmac #3350:
Ale oni to chvíľu (asi dva týždne) aj používali, ale potom si asi povedali, že jednoduchšie je otočiť papier na skle:-).

V súvislosti s odchodom Varia mi napadla kacírska myšlienka - zakúpený bude Ikarus E91 a malý TAM pôjde na L31. Blbosť, ja viem:-).

Zosumarizovaním týchto presunov mi vychádza, tie naše krásne Ikarusy si ešte chvíľu pojazdia:-).
re #3349, luk: mozno sa to budu ucit. najlepsie systemom pokus-omyl. pre zaciatok natlacia vela harkov a4 s cielmi na sirku, v tescu zakupia akciove euroobalydo ktorych ich budu vkladat a lepkami na cenovky pridrziavat medzi vypnutym transparentom a celnym sklom vozidla.
Ad novinka: To snáď nemyslia vážne! Načo sú Brezňanom vozy vybavené BUSE, keď ho nevedia používať!!!
Reply on: LUK #3331:
všetci vieme, že vtedy skor politika vystrelila a nie motyka...
Reply on: LUK #3327:
no, nie som pesimista, som realista...

Zbytočné sa im zdalo najma prememovanie typu: "Rudohorská, poliklinika" na "Poliklinika Rudohorská".
Apropo, Brezno! V Brezne jazdí jediná B932-ka so závesmi. A je to BB-596AJ:-)! A tiež je to jediné vozidlo, ktoré má nainštalovaný informačný systém za pár stotisíc, ktorý sa TRVALE nepoužíva...
Všetky vozy, odvlečené sem z BB, majú stále pôvodné čísla. Po GO je najnovšie BR-289AJ.
Apropo, Brezno! V Brezne jazdí jediná B932-ka so závesmi. A je to BB-596AJ:-)!
Všetky vozy, odvlečené sem z BB, majú stále pôvodné čísla. Po GO je najnovšie BR-289AJ.
Reply on: Kami #3343:
A čím budú zálohovať malý TAM, ktorý sa rád kazí? Celkove čudný krok.

Na Huštáku je v oboch smeroch rozobraná polovica zastávky. Po vytrvalom daždi v tom teraz stojí voda.
LUK: 213AT preradili do Brezna. 512AT je asi v dielnach.
Zato na zalohe vidat 695AR. 🙂 Zalohovy na zalohe.

Ako to vyzera na Hustaku. Este robia zastavky?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.