Do premávky sa už zaradila po GO aj 14Tr-ka 1007. Dnes jazdí na druhom poradí L2. A na treťom jazdí už dlhšie 1005. Dúfam, že nemajú v úmysle obsadzovať L2 trvale 14-kami:-(.
Zdravim, len by som potreboval vediet,ako teraz chodi 55 od Parkoviska Micinska. Pretoze na tejto stranke som nasiel este stary rozpis, zatial vdaka. Ak ho niekto ma tak mi ho poslite prosim mailom v co najkratsom case.
Luk: kto vravi o vyradovani 6 rocnych? Na zalohu pojdu pomaly 10 rocne B941, ci GOcky.
Nakoniec, vo veku 10 bude treba rozmyslat co s 941. Ci GO, alebo vyradenie/predaj. To iste s 932.
AKCIA! LETNÁ ZĽAVA!!! SAD ZV ponúka na diaľkových linkách nad 50 km 50% zľavu na cestovnom pre dôchodcov, študentov, rodiny s deťmi (min. počet 3). (Toto nemala byť reklama;-))
Re #2921 Majkl: Aj by som sa rád dožil toho, aby všetky hlavné linky mali garantované min. jedno NP poradie. A teraz je posledná šanca ich kúpiť, lebo potom čo, budeme vyraďovať 6 ročné vozy kvôli tomu?
Nie som za nejaké 'spestrovanie' vozového parku, len preto, aby to nebola Karosa. Vyvoláva to potom len problémy, napr. s náhradnými dielcami (viď TAM). S jedinou výnimkou - nízkopodlažnosť.
Navrhujem vyradiť zostávajúce šerble zn. Ikarus a kúpiť jazdené B741 z Prahy: http://www.citybus.cz/archiv/04_07/B741_6125.jpg
(Teda, ak sa nebude nakupovať nič nové ? ). Veď ide len o 7 až 8 ročné vozy ?
Dnes som na Partizánskej ceste videl jeden zo slovenských diaľkových Ikarusov 396 - PP-716AN - (odhadujem, že v SR ich je dokopy max 10 kusov). Smeroval do Brezna, mal krémovú farbu s hnedými pruhmi a asi bol súkromný.
Bol som teraz vo Zvolene, tak tu sú aktuálne informácie:
Z kĺbových vozidiel v MHD jazdia 2 Ikarusy 280 a 2 Karosy C 744. Kĺbáky sú vypravované na linky 1, 9 a 16.
ŠPZ len po pamäti - Ikarusy nejazdili
Ik 280 - ZVA 12-89 (?)
Ik 280 - ZVA 12-91 (?)
C 744 - ZVA 25-76
C 744 - ZVA 25-78
SAD Zvolen odkúpil od DP Praha vyradenú Karosu B 732.1660 č. 7055 (r. v. 1994). Nejako sa rozkríklo, že vo Zvolene jazdí vyradené vozidlo (premávala na l. č. 15), čo je ako strašné negatívum - ale pritom táto Karosa sa razom stala jedným z najmladších vozidiel vo zvol. MHD- a k tomu pražská údržba je určite na dobrej úrovni.
Teraz asi nejazdí, lebo policajti pri kontrole zistili, že sa nezhoduje číslo motora s číslom v techničáku (asi jej pridelili ŠPZ nejakého staršieho vozu). Momenálne má EČV ZV-887BA.
Pri GO sa poucaju na vlastnych chybach. Spociatku nechavali povodne ramy, s novymi celami nastastie prestali a robia to asi stale dokladnejsie.
Ak to ma vydrzat dlhsie ako tie v MHD, je to nutnost.