Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Nazdar! Tak jsme zase pracovne na Slovensku, pokud nam to vyjde, radi bychom se stavili v Bystrici, Tatrach, Kosicich a Presove. Co je tam noveho?
mikrob: nemam pocit, ze by si tu komusi prekazal, toto forum je verejne. cim viac nazorov, tym lepsie, hlavne ked su vecne. prestan s tymi pohrebnymi recami a spokojne sem zavitaj aj nabuduce.
L98: Opäť typický príklad, ako dopredu nespropagovať zriadenie novej linky a nezabezpečiť tak už v prvých dňoch dostatočné využitie ponúkanej prepravnej kapacity (ale nariekať, že peňazí je málo,...). Reklamné plagáty, ktorých autor je neznámy, len zbytočne vyvolali nejasnosti v trase i časoch odchodov linky. Z prečítaného v diskusii a z osobnej skúsenosti, že na zastávke Ďumbierska, smer Rudohorská, vôbec nie je uvedený CP, je zrejmé, že sa pravdepodobne jedná o linku s okruhom zo Sásovskej cesty cez Karpatskú, Rudohorskú a Ďumbiersku opäť na Sásovskú cestu. Hneď mi aj bolo čudné na spomínaných plagátoch, ako môže z Karpatskej odchádzať spoj o 5 min skôr, ako sem príde z Tesca (podľa plagátov). Takisto na CP sa uvádza ako konečná zastávka Rudohorská a nie Karpatská.
Ďalšou "bolesťou" CP L98 je nepoužitie správnych značiek poznámok pre označenie kalendárnych dní - 4, 5, 6 v krúžkoch, čím dopravca porušil ustanovenie § 10 ods. 6 vyhlášky MDPaT SR č. 311/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 168/1996 Z. z. o cestnej doprave a výrazne zneprehľadnil údaje o časoch odchodov. Veď teraz je v CP možné vidieť napr. u spoja idúceho z Tesca o 17:05 vo štvrtok až sobotu nasledovný text: v hornom riadku 46, v dolnom 05, kedy cestujúci, ktorý sa nevyzná, nevie, či je odchod 17:46 alebo 17:05.
Skrátka CP má byť jasný a prehľadný, takže v BB máme smolu (už niekoľko rokov) a celkový pozitívny efekt v zavedení L98 sa takto výrazne poškvrní.
Reply on: LUK #3443:
No, v akom stave? Asi v takom ako všetko na Slovensku... nie sú peniaze... Kubáček má problémy vôbec dýchať... a región tiež viac rozpráva než aby prispel... aj ČHŽ je na tom biedne...
Reply on: Vševedko #3440:
No máš pravdu, ako to čítam, tak sa mi vybavuje, že dačo také som kdesi počul. Ale je okolo toho ticho, v akom stave je to momentálne? A s tou T426.0 - to je známa historka... 😞
#3441 mimi: aj to je nieco, vsak uvidime. Dik
KAMI objavil som pojazdnu SL aj s povodnym pomalovanim MHD len je paradne hrdzava a bude tazke presvedcit chlapa
Reply on: LUK #3439:
No Kubáček priviezol z Rumunska dve parné zubačky veľmi podobné pôvodným a má v pláne jednu z nich sprevádzkovať. A nejaký miestny okresný či krajský papaláš sa už niekoľkokrát vyjadroval v novinách v tom zmysle, ako som písal ? .
Inak T426.0 sme už v Tisovci mohli mať - Česi ju boli ochotní vymeniť za pomaranč (T678.0 alebo T679.0 (s pegasom)) ale ŽSR sa rozhodli, že im ho nedajú a radšej ich všetky zošrotovali... ?
Reply on: Vševedko #3438:
Predstav si, že nezaregistroval. Pouč nás...
Reply on: LUK #3436:
A tie dovezené zubačky zo Subcetate sú čo? A tie veľkohubé reči o tom, že sa to sprevádzkuje, že pôjde o jedinú funkčnú zubačku v Európe (čo je, samozrejme, blud non plus ultra), že to oživí a zachráni celý región, to si nezaregistroval ? ? ?
mirkoBB: nemusis sa bat, taky mimi tiez nie je sluzobne starsi. Okruh sa stalych diskutujucich sa nastastie rozsiruje a uz prevladaju bystricania.
Mna osobne zaujimaju vsetky data k BB a prilahlemu okoliu za poslednych 55 rokov.
Reply on: Schuhu #3435:
ad L98 - mala by ísť hneď naspäť
ad Brezno - 596AJ cez víkend nejazdí, ale môžeš ju vidieť v areáli pri žst. ŠPZ-ky majú všetky nové už dlho. A tie dve, ktoré si videl, sú tiež pôvodne bystrické vozy...
ad ozubnica - ozubnicový pohon už nie čím využiť...
L98: Veľmi ma (ako Sásovčana) potešila. Podľa CP na zastávkach mi to vychádza tak ako vám, myslím trasu linky. Ako oficiálna konečná okružnej trasy je Rudohorská poliklinika, len neviem či tam má aj nejakú pauzu(ako napr. L26 na Tatranskej), alebo ide hneď do TESCA.

Včera som bol v Brezne: Videl som tam bývalé BB vozy 598AJ, 642AN (len 596AJ sa mi nepodarilo vidieť). Ak sa mi dobre zdá, tak v Brezne už majú dlhší čas vymenené ŠPZ všetky vozy okrem dvoch. A práve jedným z tých dvoch som sa včera o 18-tej hodine viezol z BR do BB. Čo sa týka samotnej jazdy: Autobus-šrot 1.triedy (hučal,radil ako traktor, na AS v Podbrezovej skoro polámal nápravy). Takže po včerajšej skúsenosti už teraz chápem, prečo sa Brezňania tak čudujú, že aké máme v BB "dobré autobusy" .

Všimol som si aj ozubnicovú žel. trať Tisovec-Pohronská Polhora. Nevyzerá to na to, žeby tam mali obnoviť premávku po ozubnici, ale za povšimnutie stojí žel. stanica "Tisovec-Bánovo". Pod novou strechou (spred pár rokov) sa skrýva prepadnutý strop, rozbité múry... Snáď s tým niečo spravia.
Ak rychlodráhu,tak potom hádam skôr,alebo aj :

Bratislava-Trnava cca 520 tis. obýv.(jazdí pantograf)
Košice-Prešov cca 330 tis. obýv.(jazdí pantograf)
Žilina-Martin cca 150 tis. obýv.

Všetko bez dotknutých dedín.
?
Odkaz vsetkym ak viete o niekom kto ma pojazdnu SL alebo SM aj RTO dajte vediet
Inak omluvam sa Vam vsetkym,co na tychto strankach diskutujete,asi ste viac menej uzavreta komunita stalych prispievatelov,a ja som Vam do toho jaksi "vpadol",tak Vam len chcem,ze aby ste si to nevysvetlovali nejak spatne,nechcem ani poucat,ani mentorovat,budem vlastne len rad,ked sa nieco zaujimave od Vas dozviem,vidim ze ste v BB doprave doma,a ak budete zas nieco,tak mam spustu roznych starych materialov aj ja,kludne poskytnem tomu,kto prejavi zaujem,najviac o Prahe,ale aj inych eur. mestach a doprave v nich. No ale som hlavne patriot BB (zijuci prevazne v Prahe),tak ma to preto zaujima,akym smerom sa to bude v BB uberat. Za pochopenie dakujem.
Mozno sa niekedy dockame trolejov aj v Sasovej
Reply on: mimi #3429:
To iste,tiez je to jedna z mala veci,ktoru nemoze nikto zakazat,ani nas z nasich snov vyhnat! Toz,napadov je vela,a aj ked maju k realizacii daleko,odda sa o tom snivat,premyslat a polemizovat,mozna niekedy aj takychto ludi a ich pripomienky zacne niekto brat vazne,vsetky velke veci sa vymysleli a objavili preto,ze existovali rojkovia,ktori tomu nedali pokoj.. A my sa len tak lahko nevzdame,vsak?
mirkobb ja som sa len kochal ako pan doktor vo Vesnicko ma strediskova je pekne snivat nie?
Reply on: mimi #3426:
Tak elektrifikacia je urcite mozna aj bez tunelu,takisto aj zdvojkolajnenie. Ale tunel pod Urpinom je zas z"ineho sudku",tym by sa vyriesilo mnoho veci vcetne toho o com sa bavime,ale hlavne cestna siet(pripadna dialnica sever -juh,takisto velky cestny bystricky okruh),ale aj tranzitna zeleznica,vodohospodarsky kanal-odbocka z Hrona pre pripad povodni,lepsie prevetravanie BB kotliny kvoli rozptylu smogu pri inverziach,vlastne "viac much" jednou ranou.. Ale zial nie sme Blava,priority,teda aj vystavba tunelov(mostov,atd..) idu hlavne tam,a ani KIA automobilka nebude stat pri Slovenskej Lupci! Ale iluzia je to pekna.. Este pozn.: Na metro nema ani Blava,idu stavat rychlodraznu elektricku do Petrzky namiesto metra.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.