Reply on: PIT #2319:
BTW nebolo to tak davno, ked BB mala spojenie 3x denne do Prahy (Odra, Detvan, nocne priame vozne ex-Hron), 2x denne do Budapesti (BEM, Urpin) a len 1x do BA (Horehronec).
ZSSK je zjavne zasadny odporca priamych spojeni. Pri vlakoch su prestupy narozdiel od MHD dost odradzajuce, navyse je tu konkurencia priamych autobusov.
Neviem aky zmysel malo napriklad rozdelenie Odry v Ziline (hoci tie vlaky teraz prilis nenavazuju), preco nejde az do BB/ZV napriklad Becva a Vsacan. Miesto slavnych 840-tiek. Rovnako tak rychliky z BA do KE cez ZV by sa mohli v ZV rozdelit - napr. po elektrifikacii prve 3 vagony a lokomotiva do BB (BR), dalsie do KE (alebo aspon LC).
Vladimír
Re #2305 PIT: Ak peronizácia prešovskej stanice bude á la Kysak, tak ďakujem pekne za takú peronizáciu
Re #2307 Papyr: Tak, či onak. Spojenie Banskobystrického a Prešovského kraja by sa zišlo častejšie ako raz za deň. A keby som bol taký trúfalý a začal snívať o nejakej taktovej doprave...