Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
ked ze link hapruje dam to takto sem je to prezate z my-noviny

Integrovaná doprava

Adrián Polóny, podpredseda predstavenstva Slovenskej autobusovej dopravy Zvolen prednedávnom informoval o plánoch integrovať verejnú dopravu v regióne. „Je dobré integrovať všetkých prepravcov, ktorí sú na trhu. Samozrejme, niekto musí byť nositeľom systému, v tomto prípade dominantný dopravca, za pomoci samospráv, miest, ale aj kraja,“ uviedol Polóny. „Jednoznačne sme na to pripravení. Naše kroky vedú k tomu, aby bol platobný integrovaný systém. Ide nám o integráciu celej verejnej dopravy v regióne, mestskej, prímestskej, vrátane železničnej,“ zdôraznil. Podľa neho výsledný efekt by mal byť lacnejšie cestovanie na jednu kartu v celom regióne. „Do budúcnosti by to tak mohlo fungovať v rámci celého Slovenska,“ vyslovil víziu Adrián Polóny. SAD Zvolen už rokovala s VÚC, s Mestom Zvolen, avšak s Mestom Banská Bystrica zatiaľ ešte nie.


stef

[30. 1. 2007]
ja len pripomeniem ze zajtra o 18:00 stretnutie na Namesti SNP pri morovom stlpe. Pridte co v hojnejisom pocte, s trolebusmi zacina zatuhovat. Aj clenovia OM nech pridu. Aj ja sa budem snazit prist, uvidim ako ma bude kvarit pani chripka........
Reply on: cerno #19244:

Je to prvy krok. Uvidime aka bude reakcia SAD ZV. Nasa aktivita vsak bude pokracovat. Ratame s vasou podporou a pomocou chlapci (a diavcata samozrejme 🙂
Reply on: MarianL #19238:
pekne napisane, krajsie sa to hadam ani napisat neda. Vlastne da ale to by muselo byt cenzurovane 😉
Reply on: Valec #19236:
Tak hádam nechceme konzervovať súčasný stav? Okrem toho, dnes striedmy užívateľ MHD menej neutratí. Pri dvoch obyčajných bezprestupových cestách dvadsaťkrát mesačne je to 520,-.
Reply on: adrive #19240:
jasne, ale chceme konzervovat sucasny stav? Potom by aj 300 Sk bolo vela.
Ale spytam sa inak. Kolko napr. ty das mesacne za MHD? Alebo tvoji znami? Ked nie je MHD hodna nicoho, preco tam este stale ludia cestuju?
Treba sa na to pozriet inak. Potencionalny kupec mesacneho listka je ten, co denne dochadza MHD. (Nie ten co ide peso, alebo autom.) Naklady ma dost cez 500 Sk. Cize mesacnik by mu za (skoro) rovnake peniaze priniesol viac. A co ti co prestupuju? Kolko minu mesacne?
Reply on: MarianL #19238:
Držím palce petičnému výboru a len tak mimochodom,rozdelte si Saktorov plat. ?
Reply on: Kami #19239:
Je rok 2007 ...

A úroveň služieb X krát horšia, autobusy viac nechodia ako chodia... Aj keď mesačník za 500 korún je fajn, stále to však nie je dôvod pre ľudí, ktorí sa odnaučili chodiť MHD aby ju opäť využívali...
Reply on: PIT #19233:
Zilina zase 720 Sk. Polonyho "vzor" Usti 475 Sk.

Ludia kde zijete??? Peniaze padaju z neba, alebo ako?

Ako sa pocita cena mesacneho listka? Zakladne cestovne, 2 x denne x pracovne dni (13 x 2 x 20 = 520 Sk), minus zlava.

V roku 2000 zdrazel mesacny listok z 320 na 380 Sk, JCL z 8 Sk, na 10 Sk. Je rok 2007 ...
V piatok po 17:00 a potom v blokoch cely vikend bude AZTV vysielat reportaz k otvorenemu listu, ktory vedeniu SAD ZV zaslala OI Obcania mestu a peticny vybor "Spolocne zachanme trolejbusy".
Priestor na vyjadrenie dostali autori listu ako aj SAD ZV.

Mozeme sa tesit na dalsie perly ducha p. Polonyho...
Reply on: S499.1023 #19235:
Ale zas pri súčasnom stave je aj tých 500 Sk veľa.
Reply on: cerno #19234:
Na zamyslenie je hlavne totálne iná úroveň dotácií v iných mestách. Však vybav v Bystrici 100 mil. ročne a môže byť aj električenka za 400,- ? .
Reply on: PIT #19233:
nezda sa vam ze v tej ankete min. 500 Sk je nejak vela? ved napr 3x vacsie kosice maje o 100Sk menej a to maju este aj elektricky, o 10tis. obyv. vacsi presov ma tiez nizsiu cenu.
Len tak na zamyslenie 😉
Aby si potenciálni respondenti v ankete vedeli utvoriť názor o cenách neprenosného mesačného predplatného cestovného lístka na neobmedzený počet jázd, tu je prehľad aktuálnych cien v niektorých mestách SR a ČR s uvedením približného počtu obyvateľov a prípadnej poznámky „E“, resp. „TB“, ak je v meste prevádzkovaná električková, resp. trolejbusová doprava:

Košice (obyv. 235 006) E, TB – 390 Sk, Bratislava (obyv. 425 533) E, TB – 600 Sk,
Prešov (obyv. 91 767) TB – 410 Sk.

Olomouc (obyv. 100 831) E – 220 Kč, Praha (obyv. 1 181 610) E, metro – 460 Kč,
Brno (obyv. 366 757) E, TB – 410 Kč, České Budějovice (obyv. 94 653) TB – 410 Kč,
Plzeň (obyv. 162 759) E, TB – 350 Kč, Karlovy Vary (obyv. 50 893) – 300 Kč,
Děčín (obyv. 51 875) – 350 Kč, Ústí nad Labem (obyv. 94 298) TB – 380 Kč,
Liberec (obyv. 97 950) E – 420 – 380 Kč, Hradec Králové (obyv. 94 431) TB – 320/430 Kč,
Pardubice (obyv. 88 260) TB – 350 Kč, Jihlava (obyv. 50 859) TB – 280 – 370 Kč,
Zlín (obyv. 78 285) TB – 290 – 360 Kč, Ostrava (obyv. 310 078) E, TB – 241 – 459 Kč.

Je dosť nevhodné, že anketa pripúšťa možnosti odpovedí, ktoré tlačia cenu len smerom nahor...
Reply on: JJ #19227:
Neprezradzaj,ze..
ja si myslim ze by sa nater vozidiel co ma SADZV zapozicane nemal menit bo mestky nater patri aj k historii mesta prave naopak vozidla SADZV by sa mali nafarbyt mestkym naterom!Ved si predstavte ked si zmaluju len svoje vozidal to tu bude uz ako 3 Dopravne podniky ?
Včera boli na dva stĺpy trolejového vedenia na križovatke riadenej svetelnou signalizáciou pri dome kultúry nainštalované kamery moniturujúce dopravnú situáciu na jednotlivých ramenách tejto križovatky.
myslím, že o náter by ste si mali napísať do ZV, kde istý pán Polónium sľuboval nátery mestských vozidiel podľa prianí občanov... ? ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.