Reply on: mimi #19248:
heh ten ujo Polyo(ci ako sa vola) je velmi vtipny. „Je dobré integrovať všetkých prepravcov, ktorí sú na trhu. Samozrejme, niekto musí byť nositeľom systému, v tomto prípade dominantný dopravca, za pomoci samospráv, miest, ale aj kraja,“ uviedol Polóny. „Jednoznačne sme na to pripravení. Naše kroky vedú k tomu, aby bol platobný integrovaný systém. Ide nám o integráciu celej verejnej dopravy v regióne, mestskej, prímestskej, vrátane železničnej"No ak su rovnako dobre priprave na integrovanu dopravu ako boli na MHD v BB tak nech nam vsemohuci pomaha.
PIT
Košice (obyv. 235 006) E, TB – 390 Sk, Bratislava (obyv. 425 533) E, TB – 600 Sk,
Prešov (obyv. 91 767) TB – 410 Sk.
Olomouc (obyv. 100 831) E – 220 Kč, Praha (obyv. 1 181 610) E, metro – 460 Kč,
Brno (obyv. 366 757) E, TB – 410 Kč, České Budějovice (obyv. 94 653) TB – 410 Kč,
Plzeň (obyv. 162 759) E, TB – 350 Kč, Karlovy Vary (obyv. 50 893) – 300 Kč,
Děčín (obyv. 51 875) – 350 Kč, Ústí nad Labem (obyv. 94 298) TB – 380 Kč,
Liberec (obyv. 97 950) E – 420 – 380 Kč, Hradec Králové (obyv. 94 431) TB – 320/430 Kč,
Pardubice (obyv. 88 260) TB – 350 Kč, Jihlava (obyv. 50 859) TB – 280 – 370 Kč,
Zlín (obyv. 78 285) TB – 290 – 360 Kč, Ostrava (obyv. 310 078) E, TB – 241 – 459 Kč.
Je dosť nevhodné, že anketa pripúšťa možnosti odpovedí, ktoré tlačia cenu len smerom nahor...