Tak hádam nechceme konzervovať súčasný stav? Okrem toho, dnes striedmy užívateľ MHD menej neutratí. Pri dvoch obyčajných bezprestupových cestách dvadsaťkrát mesačne je to 520,-.
jasne, ale chceme konzervovat sucasny stav? Potom by aj 300 Sk bolo vela.
Ale spytam sa inak. Kolko napr. ty das mesacne za MHD? Alebo tvoji znami? Ked nie je MHD hodna nicoho, preco tam este stale ludia cestuju?
Treba sa na to pozriet inak. Potencionalny kupec mesacneho listka je ten, co denne dochadza MHD. (Nie ten co ide peso, alebo autom.) Naklady ma dost cez 500 Sk. Cize mesacnik by mu za (skoro) rovnake peniaze priniesol viac. A co ti co prestupuju? Kolko minu mesacne?
A úroveň služieb X krát horšia, autobusy viac nechodia ako chodia... Aj keď mesačník za 500 korún je fajn, stále to však nie je dôvod pre ľudí, ktorí sa odnaučili chodiť MHD aby ju opäť využívali...
V piatok po 17:00 a potom v blokoch cely vikend bude AZTV vysielat reportaz k otvorenemu listu, ktory vedeniu SAD ZV zaslala OI Obcania mestu a peticny vybor "Spolocne zachanme trolejbusy".
Priestor na vyjadrenie dostali autori listu ako aj SAD ZV.
Mozeme sa tesit na dalsie perly ducha p. Polonyho...
nezda sa vam ze v tej ankete min. 500 Sk je nejak vela? ved napr 3x vacsie kosice maje o 100Sk menej a to maju este aj elektricky, o 10tis. obyv. vacsi presov ma tiez nizsiu cenu.
Len tak na zamyslenie
Aby si potenciálni respondenti v ankete vedeli utvoriť názor o cenách neprenosného mesačného predplatného cestovného lístka na neobmedzený počet jázd, tu je prehľad aktuálnych cien v niektorých mestách SR a ČR s uvedením približného počtu obyvateľov a prípadnej poznámky „E“, resp. „TB“, ak je v meste prevádzkovaná električková, resp. trolejbusová doprava:
Košice (obyv. 235 006) E, TB – 390 Sk, Bratislava (obyv. 425 533) E, TB – 600 Sk,
Prešov (obyv. 91 767) TB – 410 Sk.
Olomouc (obyv. 100 831) E – 220 Kč, Praha (obyv. 1 181 610) E, metro – 460 Kč,
Brno (obyv. 366 757) E, TB – 410 Kč, České Budějovice (obyv. 94 653) TB – 410 Kč,
Plzeň (obyv. 162 759) E, TB – 350 Kč, Karlovy Vary (obyv. 50 893) – 300 Kč,
Děčín (obyv. 51 875) – 350 Kč, Ústí nad Labem (obyv. 94 298) TB – 380 Kč,
Liberec (obyv. 97 950) E – 420 – 380 Kč, Hradec Králové (obyv. 94 431) TB – 320/430 Kč,
Pardubice (obyv. 88 260) TB – 350 Kč, Jihlava (obyv. 50 859) TB – 280 – 370 Kč,
Zlín (obyv. 78 285) TB – 290 – 360 Kč, Ostrava (obyv. 310 078) E, TB – 241 – 459 Kč.
Je dosť nevhodné, že anketa pripúšťa možnosti odpovedí, ktoré tlačia cenu len smerom nahor...
ja si myslim ze by sa nater vozidiel co ma SADZV zapozicane nemal menit bo mestky nater patri aj k historii mesta prave naopak vozidla SADZV by sa mali nafarbyt mestkym naterom!Ved si predstavte ked si zmaluju len svoje vozidal to tu bude uz ako 3 Dopravne podniky ?
Včera boli na dva stĺpy trolejového vedenia na križovatke riadenej svetelnou signalizáciou pri dome kultúry nainštalované kamery moniturujúce dopravnú situáciu na jednotlivých ramenách tejto križovatky.
Mne osobne sa páči náter, aký majú dnešné autobusy patriace mestu. Ale keby už malo dôjsť k zmene, dal by som farebnú kombináciu bielo-červeno-strieborná (niečo ako majú Iveca, ale samozrejme nejako upravené pre kĺbové a 12 metrové autobusy).
Jooj,tak to sorry,ja som si zas nevsimol,ze take logo je uz na tej DPM stranke,tak to robil asi niekto iny..? Ale je dost podobne tomu prazskemu,a vsak dobre,obe su pekne! Este sa mi aj tak "mari",ze som uz aj niekde inde videl take,ale bolo este viac podobne tomu bystrickemu,nie prazskemu,len neviem kde som to..? Ale vysnorim ho niekde! A ked sa tak nad tym zamyslam,naco,vsak uz mame to nase bystricke a to je na rozdiel tychto http://www.mhdbb.sk/
farebnych kotucovych "machlanin" aspon pekne!
cerno
Len tak na zamyslenie