az na jednu drobnost, ze by sa z Javornickej(pri poliklinike) dost blbo odbocovalo(hlavna ide z kopca pod uhlom asi 60 stupnov a este su tam stromy, ktore zaclanaju vyhlad)...ale dalo by sa tam zriadit dake zrkadlo oproti Javornickej...a napad ocenujem, aspon na Rudohorsku I sa netreba vozit po kopcoch hore dolu naokolo...
áno, takto by to potom mohlo stačiť....2+8+21 by bolo v poriadku. Dobrý nápad s tou 20 ? . Inak by som možno skúsil tú 25 urobiť polookružne cez Tatranskú...ale to je len nápad. V každom prípade fpohode.
wizard112: Javornícka je na tom v podstate rovnako ako Tatranská. Keď môže cez Tatranskú bez problémov jazdiť kĺb, prečo by nemohlo cez Javornícku sólo. Však treba vyskúšať, možno by sa to ujalo... ?
Dúfajme, že poškodzovanie vývesiek citybusových liniek bude už minulosťou. Tiež by ma potešilo, keby bol doriešený prípad z 4.1.2007, aj keď osobne si myslím, že sa s tým už nikto nebude zaoberať.
Schuhu, kvorka prepáčte že naruším vašu diskusiu o návrhoch CP, ale mám tu zopár postrehov z dnešného dňa:
Postupne dochádza k obnove CP citybusových liniek, sú už na nábreží, THK, či na zastávke Ďumbierska. Neviem, či sa zmenila technológia upevňovania, snáď vydržia čo najdlhšie.
Trasovanie L33 si veľa cestujúcich nezískalo. Dnešnou 33 s odchodom z THK o 20:40 nešiel nikto. Ale ani cez pracovné dni nechodí táto linka veľmi vyťažená. Kľudne by stačil minibus.
Po 20. hodine došlo k dopravnej nehode na svetelnej križovatke pod estakádami na Huštáku. Treba poznamenať, že svetelná signalizácia bola vypnutá. Neviem, kto a prečo vypol semafory skôr, možno šlo o poruchu, no je zrejmé, že táto križovatka je za takýchto podmienok problematicky prejazdná.
Re #18906 Schuhu: Nie je Javornícka ulica príliš úzka pre autobus? Ale myšlienka OK ?.
kvorka: Spojenie Sásovej s Radvaňou a TESCO-m by ostalo zachované prostredníctvom L21. Myslím, že interval 30 min. v špičke by mohol stačiť, pretože ako táto linka je navrhnutá ako doplnková linka (pre cestujúceho je možnosť cestovať priamo určitý nadštandart, preto sa musí prispôsobiť, ale dôležité je, aby vôbec takáto linka existovala), pričom nosnými linkami pre Radvaň by boli L2+8 a pre Sásovú L22. Zvyšná linka premávajúca Sládkovičovou by nemala opodstatnenie, pretože tam pôjdu troleje, tak preto stačí jedna linka po Zvolenskej ceste.
Interval v špičke na L2+8 som navrhol preto len 15 minút, pretože si myslím, že v úseku Námestie slobody - Sládkovičova, pošta by aj v súbehu s L21 nastala až nadmerná ponúkaná kapacita spojov, ale nebránim sa ani intervalu 12 min. na L2 ?
Približne podobný náčrt liniek napadol aj mňa, a myslím si že po zavedení trolejbusov by bol optimálny. Ja som však počítal s tým, že ak prestupný lístok nebude, veľa ľuďom zo sásovej sa pozdávalo trasovanie liniek 22 do tesca a 21 do radvane, tak som chcel zachovať tieto dlhé linky, ktoré majú nevýhodu, že pol trasy idú pod drátmi a pol nie...ak by sa dobudovali T-busy na Sásovú, bolo by to iste vhodnejšie.
Inak by som dodal len, že by som v rannej a popoludńajšej špičke zvýšil interval do Radvane na 2+8 na 10-12 min. Inak ?
Nočné linky:
L10: Kremnička, vozovňa - Kyjevské námestie - Podlavice - Strieborné námestie - Rudohorská - Rudlovská cesta - ŽST
L11: Kremnička, vozovňa - Úsvit - Námestie slobody - ŽST (spoločný interval 90 min)
Autobusové linky:
L20: Srnková - Park. Mičinská - Viestova - Hviezdoslavova - Štefánikovo nábrežie - Námestie slobody - Rudlovská cesta - Ďumbierska - Rudohorská, stred - Karpatská - Javornícka - Javornícka, stred (napr.) - Rudohorská, stred - Srnková (30/60/60)
L21: Pieninská - Ďumbierska - Námestie slobody - Štadlerovo nábrežie - Zvolenská cesta - Kremnička - Rakytovce (30/60/60)
L22: Pieninská - Ďumbierska - Námestie slobody - ŽST (20/30/30)
L24: Starohorská - Karlovo - Strieborné námestie - Mládežnícka (15/30/30)
L25: Starohorská - Karlovo - Strieborné námestie - Rooseveltova nemocnica (15/30/60)
L26: ŽST - Námestie slobody - Partizánska cesta - Tatranská a späť (20/30/30)
L32: Podlavice - Kyjevské námestie - Zvolenská cesta - Iliaš, pri moste (60/-/-)
L33: THK - Úsvit - Štadlerovo nábrežie - Námestie slobody - Partizámska cesta - Senica (60/90/90)
L34: ŽST - Námestie slobody - Štadlerovo nábrežie - Tajovského, park - Podlavice (20/40/60)
L35: ŽST - Námestie slobody - Jesenský vŕšok - Strieborné námestie - Skubín (40/80/120)
L36: ŽST - Námestie Slobody - Jesenský vŕšok - Strieborné námestie - Mlynská (40/80/120)
L41: Senica - Partizánska cesta - Námestie slobody - Štadlerovo nábrežie - Zvolenská cesta - Iliaš, II. (60/-/-)
L42: Šalková - Partizánska cesta - Námestie slobody - Štadlerovo nábrežie - Poľná - Stupy (60/90/90)
L43: Majer - Námestie slobody - Jesenský vŕšok - Nový svet - Uľanka (30/60/90)
Prímestské linky
všetko po starom, len jedna zmenená trasa
L56: Park. Mičinská - Námestie slobody - Partizánska cesta - Šalková - Môlča (60/90/120)
pozn.: L56=L601456
Linky ZŤP
L80: Viestova - ŽST - Cesta k nemocnici - Ďumbierska - Sásovská cesta - Strieborné námstie - Rooseveltova nemocnica (90/90/-)
EXPRESNÉ LINKY
L90: Pieninská - Karpatská - Strieborné námestie - Námestie Ľudovíta Štúra - Iliaš, pri moste (30/-/-)
L91: Starohorská - Karpatská - Tajovského, SOUS - Rooseveltova nemocnica (20/-/-)
L92: Tatranská - Rudohorská - Ďumbierska - Strieborné námestie - Tajovského, SOUS - Rooseveltova nemocnica (20/-/-)
CITYBUSOVÉ LINKY (bez zmeny)
L101: Kapitulská - Úsvit - Mládežnícka - Pršianska terasa (60/60/60)
L102: Kapitulská - Úsvit - Rooseveltova nemocnica - Skubín (60/60/60)
L103: Hviezdoslavova - ŽST - Námestie Štefana Moysesa - Rudlová - Sásová (60/60/60)
L104: Hviezdoslavova - ŽST - Námestie Štefana Moysesa - Karlovo -Sásová (60/60/60)
L105: Kapitulská - Úsvit - Graniar (4x/deň)
+možno požiadavka vzniku nejakej linky rozsahu L105 (t.j. 4x/deň) na Zelenú ul.
Vysvetlivky: (špička/sedlo/víkend)
pozn. L3*: v rannej špičke interval 10 min a L9 nepremáva, v popoludňajšej špičke interval 15 min prerozdelený nasledovne medzi L3 (3x/hod.) a L9 (1x/hod.)
Možno sa vám nezdá trasovanie L20, ale Javornícka je od leta 2006 jednosmerkou (niečo také ako Tatranská) a preto umožňuje takéto trasovanie. Linka by takto krásne obslúžila Karpatskú a Javornícku ul., s tým, že by sa už viac nemusel riešiť problém s otáčaním na Javorníckej ul. Trasovanie na Uhlisku je odkopírované od bývalých L27 a 28 z konca 90-tych rokov.
2x - Sásová
3x - Podlavice
4x - dediny
5x - nočné spoje
80 - už si ju bystričania pamätajú ako nízkopodlažnú linku, časom možno s nákupom nových vozidiel zrušiť a radšej garantovať spoje na linkách 1,2,6,7,22,24...
Male OT-ecko(nie to obrnene-bojove!):
Opilý řidič autobusu uvízl na kolejích
16.1.2007 - Kutná Hora - Autobus městské hromadné dopravy uvízl včera ráno v kolejišti nedaleko vlakové zastávky Kutná Hora - Sedlec. Řidič byl podle policie opilý a nezvládl couvání. Autobus byl v době nehody prázdný. Policisté u řidiče dechovou zkouškou naměřili 2,19 promile alkoholu. Odběr krve odmítl. Je podezřelý z obecného ohrožení a ohrožení pod vlivem návykové látky. Provoz na trati byl obnoven asi za 1 hodinu.
zdroj: Mladá fronta DNES
Esteze v BB mame malo takych miest,snad v Majeri by sa dalo,alebo aj v Iliasi..?
brefos:hej aj TAM tam stojí po ľavej strane od vchodu(na pravej od dielne) na tom panelovom parkovisku kde stoja aj kamióny tak úplne na kraji (bližšie ku vchodu)...asi tak...
tak ja by som k tym cestovnym poriadkom mal take mensie navrhy
L2+8 - povodne trasy pred 20.8.2006- 3x klbovy trolejbus- 20/30/40
L6 - povodna trasa 2x klbovy trolejbus 30/30/60 -subeh s L26
L20- povodna trasa-2x solo autobus- 30/60/-
L21-trasa: Pieninská- Nám.slobody- Nám.Ľ.Štúra- Zvol.cesta- Kremnicka/Rakytovce(ako pisal Schuchu)-5x solo autobus- 20/30/40
L22- ex-povodna trasa(Pieninska-Park.Micinska)-3x klbovy autobus- 20/30/40
L26- povodna trasa 3x klbovy autobus 30/30/60 -tato 60tka cez vikend-neviem ako by vychadzali kola autobusom-lebo jedno kolo(starohorska-tulska-starohorska) je za 80 minut takze by museli chodit dva autobusy ale by na starohorskej bol prestoj 40 min.
L42- trasa: Šalková- Senica- Nám.slobody- nábrežie- Iliaš II 2x solo autobus 45/90/90
takze subehy:
Nám.slobody-Pieninská (L21+22) 10/15/20
Nám.slobody-Rudohorská(L20+21+22+26) 5-7/10-15/18-20
Nám.slobody-Kremnička(L2+21) 10-15/15/20alebo40*
*vypadok v dosledku L8
Nám.slobody-Sládkovičova pošta(L2+8+21+42) 7-10*/15*/20*
*- zapocitane len L2+8+21, pretože L42 ma chrono, ktore sa tazko doplna medzi L2+8+21
Nám.slobody-Tulská (L6+26) 15/15/30
asi by to nebolo bohvieco, neviem ako by to fungovalo s vodicmi, vozidlami a vytazenostou spojov ale podla by to mohlo byt celkom dobre...
mirkobb
Opilý řidič autobusu uvízl na kolejích
16.1.2007 - Kutná Hora - Autobus městské hromadné dopravy uvízl včera ráno v kolejišti nedaleko vlakové zastávky Kutná Hora - Sedlec. Řidič byl podle policie opilý a nezvládl couvání. Autobus byl v době nehody prázdný. Policisté u řidiče dechovou zkouškou naměřili 2,19 promile alkoholu. Odběr krve odmítl. Je podezřelý z obecného ohrožení a ohrožení pod vlivem návykové látky. Provoz na trati byl obnoven asi za 1 hodinu.
zdroj: Mladá fronta DNES
Esteze v BB mame malo takych miest,snad v Majeri by sa dalo,alebo aj v Iliasi..?