Síce sú to len také jednoduché - "budíkové" s číslom, ale majú. Vpredu je navyše aj klasická tabuľka s trasou linky. Tento systém som videl v roku 1997 na VŠETKÝCH vozidlách, vrátane Ikarusov.
MHD v Piešťanoch prevádzkuje SAD Trnava (www.sadtrnava.sk), ale tá žiaľ na stránkach informácie o zmenách nemá. Info som získal na stránkach mesta Piešťany.
V Prievidzi mali displeje? Nevylucujem to, len si to z navstev (1997 a 2000) nepamatam. V roku 2000 som sa prave na ceste do Bojnic prvy krat stretol s el. pokladnami v MHD.
MHD v Piestanoch prevadzkuje SAD Trnava, ci niekto iny?
Ak Ťa to zaujíma, pre ilustráciu si môžeš na adrese http://www.dpmp.sk/cenn_rek_sl.htm prečítať ceny reklamných služieb prešovského DP. Čo z toho je zisk a čo náklady na realizáciu reklamy netuším.
Pozrel som si www stránku SAD Prievidza (www.sadpd.sk) a musím s potešením konštatovať, že intervalová doprava stále funguje. Doslova potecha je nájsť linku so sedlovým intervalom 15 min.
Inak mimochodom, vedeli ste, že od augusta 2003 bola v Piešťanoch zavedená komplexná reorganizácia MHD? Počet liniek sa znížil, miesto účelových CP sa zaviedli pravidelné intervaly, znížil sa počet zastávok. Postupne strácam odpor k značke SAD ako takej a začínam presadzovať názor, že všetko je o ľuďoch. Keď sa chce, aj v menšom meste môže byť prehľadná, frekventovaná doprava na vysokej úrovni.
Nedá mi nespomenúť SAD Žilina, tkroá zabezpečuje MHD v Martine (jediná SAD-ka, ktorá mestským autobusom prideľuje vlastné evidenčné čísla, linky označuje podľa oblastného číslovania, ktoré mala skôr ako BA atď.)
Aké príjemné je písať o dobrých veciach
Samozrejme Prievidza už dávno trolejbusy plánovala. Ale nepochyboval som o tom, že to plánovanie s rokom 1989 skončilo.
Informáciou, že s trolejbusmi v Prievidzi stále počítajú si ma doslova dopravne vzrušil, už dávno sa mi pri nejakej informácii doslova zovrel hrduník a zrýchlil tep. To je úžasné. O MHD v Prievidzi som mal vždy vysokú mienku, teraz si ju len u mňa vylepšili. Opäť sa tam musím ísť pozrieť. Inak do PD by sa trolejbusy náramne hodili. Keď som tam v roku 1997 bol, šokovali ma pravidelné intervaly na linkách (napr. 10 min. v špičke, 20 v sedle), nesmierne frekventovaná doprava - vzhľadom na veľkosť mesta (spolu s Bojnicami 59 000 obyv.) , displeje na komplet všetkých vozidlách, CVR a pod.
Danny: uplne vazne, cenovy vymer OU znie na maximalnu cenu 14Sk. Aj zvysenie na 12 znamenalo totalny prepad trzieb na par mesiacov, preto sa nik neodvazi to zopakovat.
Je paradox ze po prazdninach sa ludia postupne vratili. L26 je v spicke akurat na klbaky, L22 je zaplnena kopcom. Dokonca aj na L32 sa ludia naucili.
Noooo, vcera sa to pekne rozbehlo! Kazdy prispel svojou troskou so mlejna. Tak aj ja. Tych Ikarusov uz fakt chodi malo, ale stale chodia, napr. v smere liniek 24, 25,90,91 denne cca 2 (alebo az 3) viac ani nie. A jazda Ikarusom a Karosou- vsak to je jak Trabantom a Peugeotom! Odporucal by som tomu blavackemu vtipalkovi nech sa tymi (starymi) Ikarusmi castejsie prevezie a hned sa zobudi. Ja som velmi spokojny s novymi Karosami, len vodici by mohli chodit rychlejsie Dokonca aj hlasenie zastavok uz funguje spravne.
2. Este mala zaujimavost. Cca pred mesiacom som pocul asi na Exprese, ze v Prievidzi chcu postaviit trolejbusy. Cosi hovorili s grantom z EU. Otazne je ci by ho ale dostali. Investicia v hodnote 1 miliardy!
3. RE Petik- CENA LISTKA 14 Sk ?! Su nenazrani jak svine! Uz je to na hranici uzernictva! A prachov sa im z toho sype a chcu este viac hrabat!!! Mali by si najprv vo svojom chlieve urobit poriadok. Pochybujem ze by im okres. urad odsuhlasil taketo zvysenie, lebo ak ano, uz by sa platilo tych 14 Sk.
Ja a ani nikto iný na tomto fóre nie sme deti v materskej škôlke, ktoré "sa s Tebou nebudú hrať" kým nepovieš, že majú pravdu. Len by sme možno uvítali, keby si si pri svojich prejavoch aspoň trochu pozisťoval a podľa možností aj vzal do úvahy FAKTY. Lebo inak je ťažká reč s človekom, ktorý bude oduševnene tvrdiť, že "Zem nie je guľatá" a nikto ho nepresvedčí o opaku.
No to som si nemyslel ze tou poznamkou rozputam taku vasnivu diskusiu:) Ale ked som bol v BB, tak som videl len same Karosy 9xx a to nemaju ani v Prahe:)
Mal som na mysli vekovu strukturu. Ze by mohlo byt nizkopodlazakov viacej suhlasim, ale neznasam nepohodlne Agory.
Mat3j: Proti Ikarusom samozrejme nic nemam, minule som tu odporucal nostalgicku Ikarusovu linku. Len v BB maju povest starych raroh.:) To nebola kritika radu 400, ktory dobre poznam.
Pozeral niekto Regionalny dennik STV? Hovorilo sa o bystrickej MHD. H. Bauer (teraz namestnik) povedal ze v premavke je 9 Ikarusov, EMtesty davaju do novych vozov a GO. Vyznelo to ako by hlasili aj linky pre postihnutych a do centra. Tiez trolejbusy.
V nejakej z novych Karos predviedli hlasenie a vnutorny transparent. Bol tam nocak za zvodidlom (to mam aj ja), nejaku 941 na Starohorskej "nove stoja kym stare Ikarusy jazdia" okolo siel 086AI, dalsie Ikace boli na dvore.
Nepocul som co hovorili o redukcii "pri pravidelnej zmene CP".
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Vladimír
MHD v Piešťanoch prevádzkuje SAD Trnava (www.sadtrnava.sk), ale tá žiaľ na stránkach informácie o zmenách nemá. Info som získal na stránkach mesta Piešťany.