Noooo, vcera sa to pekne rozbehlo!
Kazdy prispel svojou troskou so mlejna. Tak aj ja. Tych Ikarusov uz fakt chodi malo, ale stale chodia, napr. v smere liniek 24, 25,90,91 denne cca 2 (alebo az 3) viac ani nie. A jazda Ikarusom a Karosou- vsak to je jak Trabantom a Peugeotom! Odporucal by som tomu blavackemu vtipalkovi nech sa tymi (starymi) Ikarusmi castejsie prevezie a hned sa zobudi. Ja som velmi spokojny s novymi Karosami, len vodici by mohli chodit rychlejsie
Dokonca aj hlasenie zastavok uz funguje spravne.
2. Este mala zaujimavost. Cca pred mesiacom som pocul asi na Exprese, ze v Prievidzi chcu postaviit trolejbusy. Cosi hovorili s grantom z EU. Otazne je ci by ho ale dostali. Investicia v hodnote 1 miliardy!
3. RE Petik- CENA LISTKA 14 Sk ?! Su nenazrani jak svine! Uz je to na hranici uzernictva! A prachov sa im z toho sype a chcu este viac hrabat!!! Mali by si najprv vo svojom chlieve urobit poriadok. Pochybujem ze by im okres. urad odsuhlasil taketo zvysenie, lebo ak ano, uz by sa platilo tych 14 Sk.
Kazdy prispel svojou troskou so mlejna. Tak aj ja. Tych Ikarusov uz fakt chodi malo, ale stale chodia, napr. v smere liniek 24, 25,90,91 denne cca 2 (alebo az 3) viac ani nie. A jazda Ikarusom a Karosou- vsak to je jak Trabantom a Peugeotom! Odporucal by som tomu blavackemu vtipalkovi nech sa tymi (starymi) Ikarusmi castejsie prevezie a hned sa zobudi. Ja som velmi spokojny s novymi Karosami, len vodici by mohli chodit rychlejsie
Dokonca aj hlasenie zastavok uz funguje spravne.2. Este mala zaujimavost. Cca pred mesiacom som pocul asi na Exprese, ze v Prievidzi chcu postaviit trolejbusy. Cosi hovorili s grantom z EU. Otazne je ci by ho ale dostali. Investicia v hodnote 1 miliardy!
3. RE Petik- CENA LISTKA 14 Sk ?! Su nenazrani jak svine! Uz je to na hranici uzernictva! A prachov sa im z toho sype a chcu este viac hrabat!!! Mali by si najprv vo svojom chlieve urobit poriadok. Pochybujem ze by im okres. urad odsuhlasil taketo zvysenie, lebo ak ano, uz by sa platilo tych 14 Sk.
a ikarusy 280-
Vladimír
Ďalší super vtip, že vraj tie a tie mestá takmer nič iné ako Karosy nemajú? A to Ti nenapadlo, že je to možno úmysel? Že unifikácia vozidlového parku znižuje prevádzkové náklady? A vôbec - viezol si sa nejakou prešovskou Karosou? Viezol si sa nejakou žilinskou Karosou? Viezol si sa nejakou bystrickou Karosou? Ak by sa bol viezol, vedel by si, že sa s bratislavskou nemôže ani porovnať! A odkedy vlastne sa kvalita vozidlového parku posudzuje podľa pestrosti typov?
Ako Ti už bolo vysvetlené, s výnimkou Trenčína, Trnavy a Žiliny má už každé krajské mesto v prevádzke nízkopodlažné autobusy. Takže tie bratislavské Ikarusy fakt žiadne terno nebudú. Okrem toho, v tých mestách, kde sa NP busy vyskytujú sú pravidelne vypravované na určité linky alebo vopred dohodnuté spoje. Toto sa vo svete nazýva garantovanou dopravou, takže cestujúci na vozíku vždy vie, kedy ten nízkopodlažák príde. A povedzže, na ktorýchžeto ktorých linkách sa pravidelne s garantovanými spojmi vyznačenými v cestovnom poriadku alebo inak verejnosti oznámenými spojmi jazdia bratislavské Ikarusy 412? Na žiadnych - človek odkázaný na vozík sa v BA okrem pár účelových spojov nedostane MHD-čkou nikam. V BB, PO a KE áno.
Čo sa týka Ikarusov 280, len vidieť aký máš prehľad. Žilina - ani jeden kus, Prešov a Bystrica - už len okrajové nasadenie. Naopak, v Košiciach sa to starými Ikarusmi len tak hemží, a Ty ich postavíš pred Bystricu.
A samotný rebrík v súťaži o najlepší vozidlový park? Bratislava a Košice na vrchole? To mi fakt vyráža dych. Košice ja osobne nazývam najdynamickejšie sa obnovujúcim vozidlovým parkom, ale na prvé, či druhé alebo aspoň tretie miesto by som sa ich neodvážil umiestniť. A Bratislava? Za posledných 5 rokov autobusový park obnovený pár Sormi....
Už končím, lebo to nedopadne dobre...